بیداری شیعه در برابر وهابیت/حضورداعش در عراق آزمایشی برای مسلمانان است

خبرگزاری شبستان: یک وهابی شیعه شده با بیان اینکه باید در برابر دشمن وهابی دشمن شناس بود، گفت:شیعه امروز در برابر وهابیتی که می خواهد پرچم سرخ شهادت را بر زمین بزند بیدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، مولوی جهانگیر حشمتی، از وهابیون شیعه شده عصرامروز(18 تیر) در مسجد حضرت اباالفضل مشهد، با ابراز خرسندی از روی آوردن به مکتب اسلام و تشیع، اظهار داشت: وهابیت در حقیقت مکتب نوظهوری است که برای بدنامی و ضربه زدن به اسلام تاسیس شده است.


وی با اشاره به اینکه فردی انگلیسی مذهب وهابیت را پایه گذاری کرد و توسط شاگرد خود به نام محمد بن عبدالوهاب این مذهبی را گستراند، افزود: امروزه هر چه از سربریدن های مسلمانان و انفجارهایی که در سراسر دنیا رخ می دهد نتیجه عمل ناپسند وهابیت و سلفی ها است.

 

وهابی ها غیر خود را ملحد و بی دین می دانند
مولوی حشمتی با بیان این مطلب که وهابی ها غیر خود را کافر، ملحد و بی دین می دانند، گفت: علمای وهابی کشته شدگان در راه خدا که دارای مذاهب حنفی، شافعی و مالکی را نیز شهید نمی دانند.


وی ادامه داد: این گروه تندرو مسلمانان پاکستان را نیز به خاک و خون می کشانند تنها به این دلیل است که این افراد اهل سنت بوده و به ائمه اطهار متوسل می شوند.


این وهابی شیعه شده با اشاره به اینکه وهابیون بر حرم ها، مساجد، قرآن و کودکان و زنان و پیران رحم نمی کنند، ابراز داشت: وهابیون خداوند را دارای دست، پا، چشم، گوش و حتی ریش می دانند که از لوح محفوظ به آسمان زمین فرود آمده است و در حقیقت خداوند را به انسانی تشبیه کرده اند.


 وهابیت مکتبی ضد اسلام، قرآن و بشریت است

وی وهابیت را مکتبی ضد اسلام، قرآن و بشریت دانست و تاکید کرد: امروز در هیچ یک از کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان هیچ کلیسا، معبد بودایی، و معابد مذاهب غیر اسلامی تخریب نمی شود و وهابیون فقط مساجد شیعی و اهل سنت را تخریب می کنند.


مولوی حشمتی اشاره ای به تخریب حرم های اهل بیت در عراق داشت و تصریح کرد: وهابیت به سرکردگی آمریکا واسرائیل با تخریب حرم ائمه اطهار(ع)به دنبال دو هدف از بین بردن فرهنگ کربلا و شهادت و از بین بردن بال سبز انتظار است چرا که می دانند تا زمانی که این دو فرهنگ در بین مسلمانان جاری باشد غرب به اهداف شوم خود نمی رسد.


وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف وهابیون صادر کردن انقلاب خود در ایران است و تاکید دارند که تا زمانی که این انقلاب آن ها در ایران صادر نشود عقب نخواهند نشست.


این وهابی شیعه شده خطاب به اهل تشیع و اهل تسنن، گفت: با رعایت مسائل و در نظر گرفتن مقدسات یکدیگر باید از مکتب اسلام که در برابر وهابیت قرار دارد با جان و مال خود پاسداری کنید.

 

مسلمانان خود را با اهل بیت و امام حسین(ع) در برابر وهابیت واکسینه کنند

وی با تاکید بر اینکه باید در برابر دشمن وهابی دشمن شناس بود، اذعان داشت: دشمن وهابی با پخش کتاب و لوح های فشرده و ایجاد شبهه افکنی در مقابل مسلمانان قرار می گیرد که باید در این زمینه خود و فرزندان خود را به مکتب اهل بیت و امام حسین(ع) واکسینه کرد و در غیر این صورت شکست خواهیم خورد.


مولوی حشمتی با اشاره به اینکه نباید در برابر وهابیون ساکت نشست، تاکید کرد: باید با علم شبهه افکنی های وهابیت را خنثی کرد.


وی با بیان اینکه وهابیت علاوه بر ایجاد شبهه در بین مردم با اسلحه نیز به جنگ با مسلمانان برمی خیزند، افزود: ما باید در برابر آن ها خود را به سلاح علم و تجهیزات نظامی مسلح کنیم.


این وهابی شیعه شده خطاب به شیعیان با اشاره به اینکه باید به هم نوعان اهل تسنن خود محبت کرد، گفت: دشمن در غرب در حال تبلیغ علیه ایران مبنی بر اینکه اهل سنت در ایران مظلوم واقع شده است و به همین بهانه و به بهانه دفاع از حقوق آن ها به دنبال راه انداختن جنگ در کشور ماست.

 

گوش به فرمان رهبری باشیم
وی ادامه داد: ما باید گوش به فرمان رهبری باشیم و مطیع دستورات ایشان باشیم.


مولوی حشمتی با اشاره به اینکه حضور گروهک تروریستی داعش در عراق برای مسلمانان عراق آزمایشی است که تا چه میزان مسلمانان حاضرند از آرمان، فرهنگ و حرم اهل بیت(ع) دفاع کنند، اظهار کرد: شیعه امروز در برابر وهابیتی که می خواهد پرچم سرخ شهادت را بر زمین بزند بیدار است و تا پای جان از آن دفاع می کند.


وی با بیان اینکه واقعه کربلا بار دیگر در عراق در حال رخ دادن است، تصریح کرد: آن روز کوفیان امام حسین(ع) را تنها گذاشتند اما امروز این ما هستیم که نباید امام حسین(ع) و مکتب و آرمان های اسلام را تنها بگذاریم.

 

وهابیون باقیمانده یزیدیان هستند

این وهابی شیعه شده با اشاره به اینکه اسلام وهابیت در حقیقت اسلام آمریکایی و اروپایی است، گفت: پیامبر(ص) تاکید بسیار در ترحم به زنان، کودکان و پیران داشتند اما این افراد که باقیمانده یزیدیان هستند حتی بر اجساد مرده های ما نیز رحم نمی کنند.


وی اشاره ای به چگونگی شیعه شدن خود داشت و گفت: بنده بر اساس مطالعات بسیاری که در احادیث و روایات و فقه اهل تسنن و مذاهب اهل تسنن و احادیث و روایات تشیع داشتم بر حقانیت مذهب تشیع پی بردم.


مولوی حشمتی به حدیث غدیر و مدینه العلم پیامبر اکرم(ص) اشاره ای داشت و افزود: از طریق امام علی(ع) است که می توان پیامبر(ص) و فقه ایشان را شناخت چرا که انسان با انصاف و دور از تعصبات جاهلی با مطالعه احادیث معرف تشیع می تواند به حقانیت این مذهب ایمان آورد.


این وهابی شیعه شده با بیان اینکه  وهابی ها برخی افراد را برای ترور ما تحریک کرده بودند، اذعان داشت: پس از عاشورا سال 89 نخستین اردو 86 وهابی شیعه شده را به طرف قم و سپس به سمت مشهد داشتیم و پس از بازگشت به سیستان و بلوچستان بود که آزار و اذیت ها علیه ما نیز آغاز شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 384204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha