توزیع سبد حمایتی بین360 نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان لنده

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده از توزیع سبد حمایتی دولت بین 360نفر از مددجویان تحت حمایت این اداره خبر داد.<BR> <BR>

نورعلی کاظمی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: توزیع سبد حمایتی یکی مهم ترین برنامه های دولت یازدهم است که به منظور کمک به اقشار کم درآمد و تحت حمایت سازمان بهزیستی و کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اقلامی که در این مرحله بین مددجویان توزیع می شود شامل: حبوبات، گوشت قرمز، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن و لبنیات است.

کاظمی تصریح کرد: برابر سهمیه ابلاغی برای خانوارهای یک نفره 30هزار تومان از سه نفر به بالا 120هزار تومان در نظر گرفته شده است که فروشگاه های مجاز باید نسبت به توزیع آن اقدام کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده تاکید کرد: افراد تحت حمایت و مستمری بگیر اداره بهزیستی شهرستان لنده 360نفر می باشند که مشمول دریافت سبد حمایتی هسند.

کاظمی گفت: به منظور تسهیل در دریافت سبد حمایتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان لنده چهار فروشگاه مجاز به ارائه خدمات و توزیع سبد حمایتی به مددجویان فعالیت می کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 384273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha