فعالیت ۵۰ روحانی مستقر در مساجد و مراکز فرهنگی استان اردبیل

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی استان اردبیل، از فعالیت ۵۰ روحانی مستقر در ماه مبارک رمضان در مساجد و مراکز فرهنگی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام انور قاسمی، رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: در جهان امروز که بحران‌های فرهنگی درصدد تهی کردن انسان از معنویت می‌باشند، تبلیغ دین و ارزش‌های نشأت گرفته‌ی از آن به جهت مقابله‌ این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

 

وی، با اشاره به اینکه روحانیون وعلمای اسلام در تبلیغ دین اسلام نقش مهمی ایفا می‌کنند، تصریح کرد: اهمیت این نقش در روایات رسول اکرم (ص) از علمای دین به‌عنوان وارث پیامبران و دژهای اسلام یاده شده است.


رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی، با بیان این مطلب که 50 روحانی مستقر در ماه رمضان فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: اهم موضوعات مطرح شده توسط روحانیون مستقر تبیین اهمیت و فضیلت ماه رمضان و روزه، ترویج و توسعه فرهنگ حجاب وعفاف، ترویج سبک زندگی اسلامی باتوجه به فرهنگ غنی اسلامی وبهره گیری از سیره حضرات معصومین (ع) و توسعه فرهنگ زکات و.. .. است.


پایان پیام/
 

کد خبر 384298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha