برگزاری محفل انس با قرآن کریم در کانون حضرت ولیعصر(عج) پرندک

خبرگزاری شبستان: به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)‌محفل نورانی انس با قرآن کریم به همت کانون حضرت ولیعصر(عج)‌پرندک برگزار می شود.

مجتبی علی جانی، مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج)‌ مسجد صاحب الزمان(عج)پرندک از توابع زرندیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این محفل نورانی روز شنبه(21تیر)‌مصادف با نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد دومین امام شیعیان امام حسن مجتبی(ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شود.


وی افزود: علی رضازاده جویباری حافظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه و مدرس قرآن کریم به چهار زبان زنده دنیا از شهر مقدس قم جهت تلاوت آیات نورانی قرآن کریم در این محفل حضور دارد.


علی جانی ادامه داد: در این محفل معنوی که با حضور دوستداران و علاقمند به کتاب الهی قرآن کریم همراه است حجت الاسلام سید محمدی امام جمعه پرندک به سخنرانی می پردازد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج)‌ مسجد صاحب الزمان(عج)پرندک، اظهارکرد: برگزاری این گونه محافل قرآنی راهی برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی است و قرآن تنها کتاب جاودانه‌ای است که می‌تواند جوابگوی همه نیازهای انسان باشد.


وی گفت: در لیالی قدر نیز این کانون با دعوت از حاج حسن شیرازی و حاج حمید دوستی از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز روزه داران و نمازگزاران شهر پرندک را برای استغفار به درگاه خداوند دعوت می کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 384333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha