افزایش 10 برابری اعمال جراحی در بیمارستان تامین اجتماعی

خبرگزاری شبستان: مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی، از افزایش بیش از 10 برابری اعمال جراحی در بیمارستان تامین اجتماعی این استان طی دو ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر داریوش یزدانی، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی امروز (21 تیر)  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به افزایش بیش از 10 برابری اعمال جراحی در بیمارستان تامین اجتماعی این استان طی دو ماهه سال جاری گفت: با توجه به راه اندازی بخش چشم پزشکی در این بیمارستان، طی سال جاری بیشترین عمل های جراحی مربوط به چشم بوده است.

وی افزود: واحد چشم پزشکی این بیمارستان در سال جاری با سه پزشک متخصص از استقبال زیاد بیماران برخوردار بوده است.


دکتر یزدانی خاطرنشان کرد: در بخش دندانپزشکی این بیمارستان نیز خدمات ارائه شده از 5 برابر افزایش برخوردار بوده است.


وی یادآور شد: این در حالی است که طی سال گذشته 500 هزار ویزیت سرپایی، 11 هزار بستری و 5 هزار جراحی در بیمارستان این استان انجام گرفته است.


وی با اشاره به فرسودگی تاسیسات بیمارستان ثامن الائمه(ع) استان، یاداور شد: در همین راستا بیش از 10 میلیارد ریال تاسیسات جدید در سال جاری برای این بیمارستان خریداری و نصب شده است.


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به ارائه خدمات با 300 طرف قرارداد در استان، خاطرنشان کرد: هم اکنون یک بیمارستان در بجنورد و سه درمانگاه در شهرستان های گرمه و جاجرم، اسفراین و شیروان به ارائه خدمات به بیماران می پردازد.


وی با اشاره به بروز رسانی کلیه مطالبات طرف قرارداد در درمان غیرمستقیم، اظهار داشت: کلیه مطالبات سال 92 دریافت و مطالبات فروردین ماه نیز در حال پرداخت است.


دکتر یزدانی متذکر شد: با توجه به کمبود نیرو نیز نزدیک به 10 درصد نیرو در سال جاری افزایش می یابد که می تواند زمینه اشتغال و ارتقاء شرایط ارائه خدمات درمانی را به دنبال داشته باشد.


پایان پیام/

کد خبر 384734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha