ختم قرآن ده‌ها هزار جوان ایرانی، هدیه به امام حسن (ع)

خبرگزاری شبستان: ختم جمعی قرآن کریم هدیه به امام حسن مجتبی (ع) با فراخوان پیامکی ستاد عمره دانشجویی با استقبال بی‌نظیر دانشگاهیان روبرو شد.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، طرح ختم قرآن کریم با عنوان «نسیم رحمت»، هدیه به پیشگاه امام حسن مجتبی (ع) که از 15 تیرماه آغاز شده است، با استقبال چشمگیر دانشگاهیان مواجه شد.

این طرح که با هدف ایجاد جریان نورانی قرآن بین دانشگاهیان سراسر کشور و تشویق مخاطبین به ختم جمعی قرآن و ارائه ثواب قرائت‌های انجام شده به پیشگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است تا 5 مرداد ماه ادامه دارد و قرعه کشی بعد از عید سعید فطر به صورت سیستمی انجام و برندگان از طریق سایت لبیک اعلام می شوند.

دانشجویان و اساتیدی که علاقمند به شرکت در طرح قرآنی «نسیم رحمت» هستند، می‌توانند برای شرکت در این طرح عدد 114 را به سامانه 3000801213 ارسال و بعد از دریافت پیامک اول، بخش مورد نظر خود را که شامل جزء، حزب یا صفحه را انتخاب و بعد از قرائت بخش مشخص شده برای شرکت در قرعه کشی عدد 313 را به شماره سامانه مذکور ارسال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، ارسال این عدد به سامانه، به مثابه قرائت قرآن توسط متقاضی است و در صورت عدم قرائت و شرکت در قرعه کشی، مسئولیت شرعی آن به عهده فرد خواهد بود. برندگان این طرح شامل جوایز ارزنده‌ای چون سهمیه عمره می شوند.
پایان پیام/
 

کد خبر 384951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha