ماهواره تولید محتوا علیه انسانیت انسان را در پیش گرفته است

خبرگزاری شبستان: استاد حوزه و دانشگاه زنجان با اشاره به توطئه های دشمنان در جنگ نرم گفت: ماهواره تولید محتوا علیه انسانیت انسان را در پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام مسعود اسماعیلی فر، استاد حوزه و دانشگاه زنجان شب گذشته(21 تیر) در چهارمین نشست تاثیر قصص قرآنی در ادبیات فارسی که در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به نقش قرآن کریم در سعادت دنیوی و اخروی بشریت اظهار کرد: قرآن کریم حاوی درس های زندگی است و هرکس به اندازه فهم خود از این درس ها بهره می گیرد.


این استاد دانشگاه با یادآوری اینکه سعادت بشر در قرآن کریم ترسیم شده است، خاطرنشان کرد: شعرا و ادبای فارسی زبان نیز از این کتاب مقدس بهره برده اند.


حجت الاسلام اسماعیلی فر با اشاره به مقوله فرهنگ و تمدن و ارتباط تنگاتنگ این مولفه ها افزود: ملت متمدن ملتی با فرهنگ است و فرهنگ هر جامعه نیز برگرفته از ادبیات آن کشور است.


به گفته وی، ادبیات فارسی به شعرایی چون حافظ و سعدی می بالد و اشعار این بزرگان به فرهنگ ایران غنا بخشیده است.


این مقام مسئول به بهره مندی شعرای پارسی زبان از قرآن کریم اشار کرد و افزود: تاثیرپذیری ادبیات فارسی از آیات الهی از زمان رودکی آغاز شده است.


این استاد حوزه و دانشگاه به روند مستمر تاثیر قرآن در اشعار شعرای ایرانی اشاره کرد و افزود: این تاثیرگذاری در شعرهای حافظ که برگرفته از فرهنگ قرآنی است به اوج خود می رسد.


حجت الاسلام اسماعیلی فر ادامه داد: اعمال قدرت حکومت‌ها برای احیای قرآن از دیگر عوامل موثر در این زمینه است.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه های دشمن در پوشش فرهنگی اشاره کرد و افزود: این نقشه ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی در بهره گیری از برنامه های ماهواره ها و نفوذ آن در بین جوانان آشکار است.
 

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه در حال حاضر ماهواره تولید محتوا علیه انسانیت انسان را در پیش گرفته است، افزود: باید سطح هوشیاری و بینش جوانان را نسبت به توطئه های دشمنان ارتقاء بخشید.


پایان پیام/
 

کد خبر 385089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha