برگزاری جشن سبط النبی(ع) در مسجد قاسم بن الحسن(ع)

خبرگزاری شبستان: جشن سبط النبی(ع) امشب22 تیرماه همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد قاسم بن الحسن(ع) برگزار می شود.

حسین شمسایی، مدیر عامل موسسه فرهنگی مذهبی قاسم بن الحسن(ع) از برگزاری جشن سبط النبی در مسجد قاسم بن الحسن(ع) خبر داد و به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: این مراسم امروز از ساعت 18 و 30 دقیقه تا اذان مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام صمدی آملی و با شعر خوانی حمید سبزواری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در جشن سبط النبی علما و روحانیون منطقه و شخصیت های لشکری و کشوری و نیز خانواده های شهدا نیز حضور خواهند داشت و این مراسم جشن با مولودی خوانی و اجرای تواشیح همراه خواهد بود.

 رونمایی از دیوان کرامت

مدیر عامل موسسه فرهنگی مذهبی قاسم بن الحسن(ع) گفت: این برنامه با شکوه سومین سال است که با هدف زدودن غبار مظلومیت از چهره تابناک دومین امام شیعیان با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) ، ستاد عالی کانون های مساجد کشور و نیز دیگر نهادهای فرهنگی در مسجد قاسم بن الحسن(ع) برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در این مراسم از دیوان کرامت، منتخب اشعار کنگره بین المللی سبط‌‌ النبی هم رونمایی می شود.

 

شایان ذکر است، در پی برگزاری جشنواره سبط النبی(ع) در سال گذشته در شعبان ماه گذشته کنگره بین المللی سبط النبی(ع) در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی به مدت  دو روز با حضور میهمانان خارجی و شخصیت های فرهنگی داخلی با مشارکت  و همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع)، ستاد عالی کانون های مساجد کشور و دیگر نهادهای فرهنگی برگزار شد و شاعرانی از کشورهای هند، تاجیکستان، افغانستان، لبنان و.... شب شعر با شکوهی برگزار کردند.

پایان پیام/

کد خبر 385098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha