جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جشن میلاد دومین امام شیعیان و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)،شب گذشته(21 تیر) با حضورجمعی از شهروندان دینداربعد از اقامه نماز جماعت مغرب وعشاء با مولودی خوانی در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار شد.

جواد طبرسا، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ما در تلاشیم تا با هرچه بهتر برگزار کردن چنین برنامه هایی از نظر معنوی و همچنین پر بار بودن ذکر ذاکرین اهل بیت(ع) بر حضور موثر و مداوم جوانان بیفزاییم.


وی افزود: در سال جاری نیز برنامه‌های مختلفی در راستای گسترش و تفهیم مسائل دینی بر جوانان در این فضای معنوی برگزار می‌شود.


طبرسا تصریح کرد: در راستای تحقق این هدف محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان پنجشنبه (26 تیر) برابر با 19رمضان المبارک 1435 همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطار با همکاری آموزش و پرورش شهرستان گرگان، هیئت امنا، هیئت پیروان اهل بیت(ع)، پایگاه مقاومت بسیج المهدی(عج) و کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 385187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha