اختصاص 700 میلیون تومان توسط یک خیر برای راه‌اندازی بخش همودیالیز قم

خبرگزاری شبستان: فرزند خیر بخش همودیالیز بیمارستان شهید بهشتی قم گفت: این مرکز دارای 600 متر بنا و 25 تخت دیالیز در هر شیفت است که برای احداث آن 700 میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سید علی هاشمی در مراسم افتتاح بخش همودیالیز بیمارستان شهید بهشتی قم که امروز (22 تیر) برگزار شد گفت: پدر بنده در قم دارای شهرت خیر و نیکو بود و با توجه به مساجدی که احداث کرده بودند نظرشان بر این بود که مسجد دیگری هم بنا کنند.


وی گفت: در همان زمان ایشان مبتلا به بیماری کلیوی شدند و دیالیز می‌شدند و به همین منظور تصمیم گرفتند اقدام به ساخت بخش دیالیز کنند.


هاشمی عنوان داشت: اول قرار بود که ما دستگاه‌های دیالیز را وارد کنیم و زمانی که وارد کار شدیم متوجه مشکلات ساختمان شدیم و از مهر ماه سال گذشته کار را آغاز کرده و طی 9 ماه به اتمام رسید.


فرزند خیر بخش همودیالیز بیمارستان شهید بهشتی قم گفت: این مرکز دارای 600 متر بنا و 25 تخت دیالیز در هر شیفت است که برای احداث آن 700 میلیون تومان هزینه شده است.


وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این مرکز وجود دو بخش بانوان و آقایان به صورت مجزا است تا بتوانند به راحتی استفاده کنند.


هاشمی عنوان داشت: کسانی که واقعا بضاعت مالی دارند، خواهش می‌کنم که وارد این عرصه شده تا بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم.


شایان ذکر است این مرکز توسط مرحوم سید محمود هاشمی منفرد احداث شده و در اختیار بیماران قرار گرفته است.
پایان پیام/

کد خبر 385293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha