ماه مبارک رمضان، ماه پیوند با خدا و ائمه اطهار(ع) است

خبرگزاری شبستان:مراسم افطاری سربازان قرارگاه سلمان و قرارگاه پشتیبانی نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم قاسمی تمر جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجاودیگر مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی نهاجا، همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع)، مراسم افطاری سربازان قرارگاه سلمان و قرارگاه پشتیبانی نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم قاسمی تمر جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجاودیگر مسئولین این اداره در تالار بهمن برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام مجاهدی رییس واحد روحانیت اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: امام حسن (ع) کریم اهل بیت هستند که در بهترین ماه خدا متولد شده اند.

 

وی افزود: در زندگی مهم این است که انسان خود را به خداوند پیوند بزند، چرا که پروردگار انسان را دوست دارد و زمینه ملحق شدن به خود را برای آدمی فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام مجاهدی تصریح کرد: انسان در زندگی یا با خدا پیوند دارد یا با غیر او، اما اگر از همان جوانی روح و جان خود را با ائمه(ع) پیوند بزند، سربلندی دنیا و آخرت را برای خود فراهم خواهد آورد.

 

بنا بر این گزارش، رییس واحد روحانیت اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره به اثرات پیوند انسان با اهل بیت(ع) گفت: این پیوند انسان را به درجه اعلی علیین می رساند و به طور قطع می تواند عافیت دنیوی و اخروی را برای انسان به همراه داشته باشد.

 

وی در ادامه با تاکید بر حضور در ماه مبارک رمضان و فیوضات این ماه گفت: انسان با انجام واجبات و ترک محرمات می تواند از فرصت مناسب ماه مبارک رمضان برای پیوند با خداوند متعال استفاده کند.

 

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم قاسمی تمر جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجاگفت: جوانان باید از فرصت جوانی شان برای خودسازی استفاده کنند و ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خود سازی است.

پایان پیام/

کد خبر 385515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha