جوانان با تاسی به قرآن، بر اوج قله های افتخار،عزت و سرافرازی صعود کنند

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: جوانان کشور باید با تاسی به دستورهای قرآن کریم، بر اوج قله های افتخار، عزت و سرافرازی صعود کنند.

حجت الاسلام سید مهدی ابطحی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ضمن بازدید از یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن، اقدامی بسیار خوب و ارزشمند در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآنی در جامعه است.

 

وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان، اظهار داشت: اگر از گروهی از کارشناسان جهت تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت این نمایشگاه استفاده کنیم، قطعا در سال های آتی با کیفیت بیشتری پذیرای مردم خواهیم بود.

 

حجت الاسلام ابطحی در پاسخ به این سؤال که فروش محصولات قرآنی در نمایشگاه قرآن صحیح است، گفت: برخی می گویند چرا در نمایشگاه، محصولات قرآنی به فروش می رسد، به هر حال این هم قسمتی از نشر فرهنگ قرآنی است که از طریق فروش محصولات قرآنی انجام می گیرد.

 

وی با تاکید بر افزایش زمان برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت گفت: قرآن کریم کتاب هستی و در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی راهنمای انسان به سوی کمال است.

 

حجت الاسلام ابطحی، با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت های قرآنی افزود: جوانان کشور باید با تاسی به دستور های قرآن کریم، بر اوج قله های افتخار، عزت و سرافرازی صعود کنند.

 

رییس حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به نحوه تبلیغات نمایشگاه قرآن و عترت گفت: موضوع اطلاع رسانی این اتفاق بزرگ قرآنی، بسیار مهم است اما متاسفانه در حد مطلوب صورت نپذیرفته است.

 

وی در پایان با اشاره به فعالیت 50 مدرسه علمیه خواهران در سطح استان اصفهان، اظهار داشت: با گزینش سال جاری حوزه های علمیه، بالغ بر 6 هزار طلبه خواهر در سطح استان مشغول به تحصیل و فعالیت هستند.

 

پایان پیام/

کد خبر 385987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha