برگزاری یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج در اصفهان

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان با تاکید بر اینکه تئاتر ابزاری مهم در انتقال فرهنگ است، از برگزاری یازدهمین جشنوراه تئاتر بسیج در اصفهان خبر داد.

حسین الهی‌دوست، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با بیان این مطلب گفت: این جشنواره در چهار بخش نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی، نمایش کودک و نوجوان عروسکی و مسابقه نمایشنامه نویسی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: شیوه‌های زندگی ایرانی - اسلامی، زندگی و سیره ائمه اطهار، فرهنگ و مدیریت جهادی، بسیج ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شناخت و چهره‌های متفاوت دشمن در مقابله با ملت ایران، مقابله با جنگ نرم وشبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های استکباری از موضوعات این جشنواره است.

 

الهی دوست افزود: این جشنواره با تکیه بر شناسایی و معرفی بسیجیان هنر خلاق و استعدادهای نمایشی انقلاب اسلامی، کمک به فرایند تولید با دستیابی به جنبه ها و نگاه های هنری نو و خلاق، بازکردن دریچه های تازه در رویکرد هنر نمایشی به موضوعات اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و تولید نمایش در کانون‌های بسیج هنرمندان و پایگاه‌های مقاومت، حمایت از تولید نمایش با رویکرد نمایش‌های ایرانی ـ اسلامی برگزارمی شود.

 

وی بیان کرد: به‌کارگیری شیوه‌های نو در ارائه تولیدات و ارائه آثار هنری، توجه بر اصالت محتوا به‌عنوان جوهره هنرهای نمایشی، پرداختن به مضامین روز جامعه و اعلام مواضع و رویکردهای اسلامی و انقلابی در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مبتنی بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، پرهیز از شعار و تکرار از دیگر مواردی است که در این جشنواره مدنظر قرار گرفته است و تولیدات بر این اساس سنجیده می‌شوند.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان همچنین از برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم "مقاومت، جلوه‌گاه نور" خبر داد و افزود: این جشنواره با موضوعات جایگاه اقتصاد مقاومتی در شکست تحریم‌های اقتصادی و سیاسی دشمن، پرداختن به شهدای هسته‌ای و ترور هسته‌ای، وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری، بسیج در نگاه ولایت، بسیج و ورزش قهرمانی، بسیج و نهضت نرم‌افزاری تولید علم، مقابله با جنگ نرم و شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

 

وی افزود: سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم "مقاومت، جلوه‌گاه نور" در قالب های مستند، کوتاه داستانی، فیلم‌نامه، نماهنگ و پویانمایی برگزار می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 386069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha