برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در فاروج و شیروان

خبرگزاری شبستان: اولین برنامه قرآنی قاری مصری در خراسان شمالی با برگزاری محفل انس با قرآن کریم در فاروج و شیروان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نخستین محفل انس با قرآن کریم با حضور "قطب احمد طویل" قاری مصری روز گذشته بیست و پنجم تیرماه همزمان با هجدهم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع فاروج و همچنین قبل از نماز مغرب و عشا در محل امامزاده حمزه رضا(ع) و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در محل مصلی نماز جمعه شهرستان شیروان برگزار شد.

بنابر این گزارش؛ امروز نوزدهم ماه رمضان نیز سه محفل قرآنی با حضور "قطب احمد طویل" در ساعت 11:30 در مسجد امام رضا(ع) بجنورد ویژه کارکنان نیروی انتظامی، ساعت 18:30 در کمپ پتروشیمی و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در محل مسجد امام خمینی(ره) شهرستان اسفراین برگزار می شود.

گفتنی است؛ در مدت زمان حضور "قطب احمد طویل" قاری برجسته مصری در خراسان شمالی، 18 محفل انس با قرآن کریم در شهرستان های استان برنامه ریزی شده که تا بیست و دوم رمضان مصادف با بیست و نهم تیرماه ادامه دارد.

بنابر این گزارش، 9 قاری برجسته مصری به دعوت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، برای حضور در محافل قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان به ایران سفر کرده اند تا در برنامه های قرآنی که با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار در استان های مختلف برگزار می شود، به قرائت قرآن کریم بپردازند.

پایان پیام/

کد خبر 386762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha