جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، یکی از اقدامات امروز دشمن علیه ملت است

خبرگزاری شبستان: فرمانده حوزه عشایری امام رضا (ع) چهارمحال وبختیاری، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را یکی از اقدامات امروز دشمن علیه ملت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سرگردپاسدار علی اکبر میراحمدی، فرمانده حوزه عشایری امام رضا (ع) چهارمحال وبختیاری امروز"26تیر" همزمان با هفته اکرام، در نشست مودت فرماندهان پایگاه های حوزه عشایری مشایخ چهار محال و بختیاری گفت: جنگ نرم نوعی ساختارشکنی در فرهنگ یک مملکت، آداب و رسوم مردم، تغییر دید مردم یک کشور نسبت به مسائل فرهنگی و بومی آن کشور، ایجاد بی‌تحرکی میان آ‌‌ن‌ها و جنگ‌های اقتصادی و... است.


وی افزود: رویکرد دشمنان در جنگ نرم کاملاً مشخص بوده و یکی از اهداف آنها سرکوب دین مبین اسلام است که با ترفندهای مختلف می‌خواهند به این اهداف شوم خود برسند.


فرمانده حوزه عشایری امام رضا(ع) چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: در جنگ نرم اصلی ترین اولویت شناسایی راهبردهای دشمن است چرا که کشور ما مورد هجمه دشمن قرار دارد و باید وضعیت را لحظه به لحظه برآورد کنیم و بر اساس این شناسایی راه های مقابله با دشمن را در دستور کار قرار دهیم.


سرگرد پاسدار میر احمدی، یکی از اصلی ترین ابزارهای جنگ نرم دشمن را رسانه ها دانست و افزود: آمریکایی ها و صهیونیست ها در این راه امروز میلیاردها دلار سرمایه صرف می کنند.


وی با اشاره به جنگ هشت ساله تحمیلی که جنگ ایران علیه غرب بود، اظهار کرد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که باورهای دینی مردم با نماد کربلا و عاشورا سبب شد که ایران در این جنگ پیروز شود، یکی دیگر از عوامل اداره جنگ را مرجعیت و وحدت مردم برشمردند و به دنبال ضربه زدن به این سه عامل برآمدند.


میراحمدی در ادامه اظهار داشت: دشمنان پس از جنگ هشت ساله تحمیلی برای جنگ نرم برنامه‌ریزی کردند تا به سه عاملی که سبب موفقیت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی شد، مقابله کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 386814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha