همدردی غرفه داران بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن با مردم غزه

جمعی از غرفه داران و فعالان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با صدور بیانیه ای ضمن اعلام همدردی خود با مردم ستمدیده غزه، ظلم شیطانی اسرائیل و ایادی استکبار جهانی علیه مردم بی پناه غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در بیانیه ایی که غرفه داران و مجریان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در حمایت از مردم مظلوم غزه صادر کرده اند، آمده است: ستمی که امروز بر همنوعان ما و مردم بی دفاع و مظلوم غزه توسط رژیم منحوس و اشغالگر اسرائیل تحمیل شده و خون بیگناهان بسیاری را بر خاطره تاریخ حک کرده، به راستی نمادی از نغض حقوق بشری است که آمریکا، و تمامی حامیان این رژیم منحوس، آن را در بلندگوهای دروغین خود فریاد زده اند.

 

این بیانیه می افزاید: این روزها و این لحظات و این جنگ ها، لا به لای دفتر تاریخ به ثبت خواهد رسید و این شقاوت های ظالمانه و دور از فطرت انسانی، بدون نیاز به هیچ تبلیغات مجازی و پر هزینه و بدون نیاز به امواج ماهواره ها، در میان قلب های تمامی انسان ها به ثبت خواهد رسید تا جهان و جهانیان نظاره گر خوی حیوانی و قرون وسطایی آن هایی باشند که مدعیان دروغین حقوق انسانی بوده و هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه نیز تصریح شده است: این ظلم ضحاکانه و حیوانی که روزهاست گریبان مردم بی دفاع غزه را گرفته و جوی خون بر کوچه خیابان های ویران غزه به راه انداخته، جنگی نا برابر و نا عادلانه علیه مردم بی دفاع و کودکان و زنان بسیاری است که با دیدن تصاویری از آن، قلب ها آکنده از درد می شود و حال چه چشم هایی این روزها شاهد این تصاویر بوده و دردناک و متألم از کشتار خانواده و فرزندان خود بوده و هست.

 

در پایان امضا کنندگان این بیانیه نیز اعلام نمودند: ما شرکت کنندگان و فعالان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به عنوان عضوی کوچک از جامعه قرآنی کشور اسلامی ایران با این قلب های پر درد همدرد بوده و حمایت خود را از این مردم مظلوم و بی دفاع که بی گناه به سلاخی کشیده شده اند، اعلام می داریم. امید است آن منجی بر حق، و امام منتظران با تعجیل در فرجش راه ظلم و بی عدالتی ضحاکان و مستکبران را با نگاه حیدری و دستان پر عصوفت محمدی خود بسته و درمانی شود بر دردهایی که مسلمانان و مظلومان جهان در جنگ های قدرت متحمل شده اند.

لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی قرآن با اجرای طرحی جهت هم دردی با کودکان و مظلومان غزه، حمایت خود را از مظلومان اعلام کرده است. در این طرح تصاویری از کودکان مظلوم غزه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته و بر روی تصاویر شمع هایی توسط کودکان جهت حمایت از مظلومان غزه روشن شد که با این حرکت نمادین مردم بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن و فرزندانشان با این مظلومان اعلام همدردی کردند.

همچنین غرفه ای نیز توسط جمعیت دفاع از مردم فلسطین در بخش نهادها و مؤسسات قرآنی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم وجود دارد که برنامه های ویژه ای از فعالیت های این بخش ارائه شده است.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از سوم تیرماه آغاز شده و تا سی و یکم تیرماه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 386864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha