از خرید هزار قرآن برای مراسم شبهای قدر تا آیین پایانی نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان: ضرغامی از خرید هزار قرآن برای مراسم شب های قدر در نمایشگاه قرآن و برنامه ریزی برای آیین پایانی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال خبر داد.

برزین ضرغامی، قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به اینکه شب های قدر ماه مبارک رمضان بسیاری از شیعیان و عاشقان حضرت علی (ع) دوست دارند تا در مراسم احیا شرکت کنند ما ساعت کار نمایشگاه قرآن را تا ساعت 22 و 30 دقیقه کاهش دادیم تا غرفه داران و شرکت کنندگان بتوانند در مراسم شب های قدر محلات و مساجد خودشان شرکت کنند.

وی افزود: مسجد خرمشهر واقع در باغ موزه دفاع مقدس نیز برنامه شب های قدر را برگزار می کند. استقبال از این مراسم به قدری پر شوراست که ما دستور به خرید هزار جلد قرآن کریم دادیم.

ضرغامی تصریح کرد: با توجه به اینکه در اولین شب از شب های قدر تبلیغات آن طور که باید انجام نشد، ولی استقبال مردمی فراتر از انتظار بود و علاوه بر فضای شبستان مسجد در محوطه و فضای بیرونی نیز جمعیت حضور داشت که در پایان مراسم نیز بسته های پذیرایی سحری توزیع شد. ما برای مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس مهمانان و سخنرانانی همچون حجت الاسلام صادق زاده، حجت الاسلام امرودی را دعوت کرده ایم.

قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزود: برنامه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن در هفته جاری بسیار فشرده برگزار می شود به عنوان مثال بخش بانوان قصد دارد همایش بانوی ایرانی در سالن خلیج فارس برگزار کند بخش عفاف و حجاب نیز برنامه دیگری مدنظر دارد که جزییات آن اعلام می شود.

قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یادآورشد: امیدواریم برنامه های هفته آخر نمایشگاه قرآن طوری برگزار شود که در شب آخر دچار تراکم برنامه نشویم، همچنین با توجه به اینکه پایان کار بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن آخر تیرماه اعلام شده است قصد داریم سه شنبه شب، آیین پایانی نمایشگاه قرآن را برگزار کنیم که هنوز در مورد دعوت از مهمانان و سخنرانان ویژه این مراسم تصمیمی گرفته نشده است.
پایان پیام/


 

کد خبر 386941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha