هدیه تلاوت نور روز جمعه به شهدای مظلوم غزه تقدیم خواهد شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: هدیه تلاوت نور قرآن کریم جمعه این هفته همزمان با روز جهانی قدس به شهدای مظلوم غزه تقدیم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ظهر امروز (29 تیرماه) در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های روز جهانی قدس، اظهار کرد: دفاع از مردم سرزمین فلسطین یک کار انسانی و اسلامی است و حمایت از آنها وظیفه هر مسلمان است و با جنایاتی که در حال حاضر شاهد هستیم فریاد "مرگ بر اسرائیل" را امسال باید بلندتر از سال های قبل سربدهیم.


وی، با اشاره به اینکه طبق سال های گذشته برنامه های جنبی توسط کانون ها در مساجد برای گرامیداشت روز جهانی قدر مشخص شده است، تصریح کرد: تاکنون 11 هزار برگه مسابقه چهل حدیث در بین اعضای کانون های مساجد توزیع شده و مسابقه در روز جمعه همزمان با گرامیداشت روز جهانی قدس در مساجد سراسر استان برگزار خواهد شد.


سقاء، با بیان این مطلب که جایگاهی برای طومار دل نوشته های شرکت کنندگان در راهپیمایی برای ابراز همدردی با مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: ایستگاه نقاشی ویژه کودکان با موضوع مادر کنار کودکان غزه هستیم در مسیر حرکت راهپیمایی روز جمعه در مقابل مسجد سرچشمه مورد پیش بینی قرار گرفته است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، با اعلام اینکه بروشور و سایر اقلام فرهنگی در سطح استان توسط کانون های مساجد پخش خواهد شد، افزود: فراخوان و شرکت پرشور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با هدف اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین انجام خواهد گرفت.


این مقام مسئول، از انتشار بیانیه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در روز جمعه خبر داد و گفت: ائمه جماعات با همکاری مدیران مسئول کانون ها و حضور حداکثری اعضای کانون ها در بین الصلاتین فجایع این روزهای غزه را تبیین و در ماهیت تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی به روشنگری خواهند پرداخت.


سقاء، در پایان سخنان خود، با اشاره به اینکه ارسال پیامک توسعه کانون ها با موضوع محکومیت فجایع غزه در روز های آینده صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین کار هر انسان آزاده است و به عنوان یک مسلمان تمامی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان باید به رسالت دینی و ملی خود عمل کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 387315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha