مسیرهای چهارگانه  راهپیمایی روز قدس در رشت اعلام شد

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مطالبات مسلمانا ن در روز جهانی قدس احیاء می‌شود گفت: چهار مسیر برای راهپیمایی روز جهانی قدس درشهرستان رشت آماده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز(30 تیر) در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد اظهار کرد: در روز جهانی قدس امسال باید مسلمانان نقش پررنگ تری در صحنه داشته باشند و با حضور خود در راهپیمایی جنایت‌های این رژیم را سرکوب کنند.
 

وی اذعان کرد: 66 سال است که رژیم صهیونیستی بر علیه مسلمانان در فلسطین می‌تازد و 35 سال است  مردم ایران در خیابان‌ها با راهپیمایی خود محکومیت این رژیم را اعلام می‌کنند ولی متاسفانه کشورهای اعراب هیچ عکس العملی در برابر این جنایت‎ها از خود نشان ندادند.
 

حجت الاسلام اشجری تصریح کرد: مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس راس ساعت10/30 صبح روز جمعه(3مرداد) درسراسر استان به سوی میعادگاه نماز جمعه آغاز خواهد شد.
 

وی به مسیرهای چهار گانه شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: مسیر نخست میدان شهدای ذهاب، خیابان امام خمینی(ره) میدان فرهنگ، میدان مصلی است که با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثار گران گیلان برگزار می‌شود. 


این مقام مسئول با اشاره به مسیر دوم راهپیمایی، افزود: ورزشگاه عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ ومیدان مصلی با نظارت لشکر عملیاتی 16 قدس مسیر دوم است که با حضور  جمعی از جوانان، ورزشکاران و دانشجویان برگزار می‌شود.
 

وی اظهار کرد: مسیر سوم سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ، میدان مصلی با مسئولیت سپاه و مسجد جامع کاسه فروشان، خیابان مطهری، میدان فرهنگ، میدان مصلی با نظارت سپاه و همکاری مجمع امور صنفی مسیر چهارم راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت است. 

 

حجت الاسلام اشجری به نصب سیستم‌های صوتی ثابت روز قدس پرداخت و خاطرنشان کرد: طرح سیستم ثابت صوتی 6 سال است که در شهرستان رشت اجرا شده است و همزمان مردم صدای شعار را در دو مسیر میدان فرهنگ و میدان مصلی دریافت خواهند کرد که امسال نیز باید چنین باشد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 387548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha