برپایی نمایشگاه کتاب در اندیمشک

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره کتابخانه های عمومی اندیمشک، از برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای نمازجمعه شهرستان اندیمشک همزمان با ماه مبارک رمضان برای عموم مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، فریبا لطفی بافنده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی اندیمشک، ماه رمضان را ماه نزول رحمت و مغفرت دانست و گفت: آیات قرآن تحولات زیادی در زندگی انسان ها با علایق و سلیقه های مختلف ایجاد کرده که می تواند درس بزرگی برای همه مردم باشد.

 

لطفی بافنده، خاطر نشان کرد: کتاب های قرآنی کامل ترین نسخه های موفقیت برای زندگی را در اختیار مسلمانان قرار می دهند و اگر آنها را در زندگی خود عملی کنیم می تواند تحول بزرگی در زندگی ما ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب علوم قرآنی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شده است، اضافه کرد: این نمایشگاه با موضوعات قرآنی باعث ترویج فرهنگ مطالعه کتب مذهبی و ارتقای سطح دانش علمی و معنوی مردم در حوزه دینی و فرهنگ اصیل اسلامی می شود.

 

وی افزود: در این نمایشگاه منابع و مراجعی با موضوعات قرآنی، مذهبی، ادعیه، فیوضات ماه مبارک رمضان، تغذیه صحیح و سلامتی، لیلةالقدر، احکام روزه و سایر کتب مذهبی و علمی، پزشکی، خانواده، کودک، علوم اجتماعی، رمان، تاریخی، روانشناسی موجود بوده که عموم مردم شهرستان اندیمشک ضمن بازدید از نمایشگاه می توانند این کتاب ها را خریداری کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 387550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha