راهپیمایی روز قدس مشتی محکم بردهان دشمنان جهان اسلام است

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان لرستان، حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز قدس را حمایت از مردم مظلوم فلسطین ومشتی محکم بردهان دشمنان اسلام خواند.<BR> <BR>

تیمورسپهوند، مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان لرستان، و کارشناس سیاسی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان،افزود: حضور مقتدرانه و گسترده عموم مسلمان جهان در راهپیمایی روزقدس دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مشتی محکم بردهان دشمنان اسلام است.


وی با اشاره به درپیش رو بودن روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، افزود: تشکیل گروه های تکفیری دسیسه دشمنان اسلام ومسلمانان است.


سپهوند، اظهارداشت: اسرائیل با بهره گرفتن از این فرصت حمله به مردم مظلوم غزه را با هدف منهدم کردن مقاومت آغاز نمود.


وی ابرازداشت: به حمد الله امروزدیده می شودکه مقاومت فلسطین در این نبرد تاکنون موفق عمل نموده است به طوری که خواب را از چشم صهیونیست ها گرفته است.


وحدت مسلمانان مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است


 

این کارشناس سیاسی، با بیان اینکه دست دشمنان اسلام در وقایع اخیر به خوبی مشهود است، خاطرنشان کرد: باید جهان اسلام با بصیرت به این وقایع نگاه نموده و با پرهیز از اختلاف بدانند که وحدت مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.


وی، ادامه داد: در چند سال گذشته موج بیداری اسلامی با الگو گرفتن ازجمهوری اسلامی ایران درکشورهای منطقه شکل گرفت و بسیاری ازکشورهای اسلامی همچون بحرین، یمن، عراق، لیبی وبسیاری از کشورهای دیگر را در برگرفت.


این کارشناس سیاسی، افزود: بیداری اسلامی به گونه ای پیش می رفت که احساس می شد درآینده خاورمیانه در اختیارجهان اسلام و مردم بیدار شده مسلمان است.


سپهوند ادامه داد: دومین رخ داد سالهای اخیر شکست های پی درپی رژیم صهیونیستی در مقابل حزب الله ومقاومت لبنان ومقاومت مردم فلسطین بود.


وی بیان کرد: این شکست های پی درپی باعث شد که دژ فولادین اسرائیل که در افکار عمومی مردم منطقه شکل گرفته بود،فروبپاشد.


سپهوند، تصریح کرد: این مهم باعث شد مردم منطقه به این واقعیت پی ببرند که اسرائیل طبل توخالی است.


مسئول دفتر نظارت وبازرسی انتخابات استان لرستان، ادامه داد: براساس پیروزی های مقاومت و پیروزی های به دست آمده در بیداری اسلامی بود که غرب و دنیای استکباراز جانب بیداری اسلامی احساس خطر کرد.


وی افزود: دنیای غرب واستکبار با احساس خطر نسبت به پیروزی وبیداری مردم منطقه، شروع به برنامه ریزی کرد تا جلوی بیداری اسلامی مردم منطقه را بگیرد.


سپهوند، ادامه داد: استکبار و دنیای غرب در این نقشه دنبال راهی بودندتا در مرحله نخست دخالت نیروهای نظامی را کاهش و سپس با استفاده از نیروی خود با نام مسلمان گروه های جعلی را تشکیل دهند.


وی ابراز داشت: این گروه های جعلی با حمایت مالی، سیاسی و سازماندهی شده، آموزش دیده و روانه کشورهای مسلمان شدند.


این کارشناس سیاسی عنوان کرد: امروز این گروه های تکفیری و جعلی باعنوان داعش حرکت های اختلاف انگیز را در کشورهای سوریه وعراق آغازکردند.


وی ادامه داد: هدف غرب از تشکیل این گروه ها و روانه کردن آن به کشورهای سوریه وعراق این است که با بروز جنگ داخلی دراین کشورها جلوی بیداری اسلامی گرفته شود.


هدف دشمنان از تشکیل گروه های تکفیری ایجاد اختلاف بین شیعه وسنی است


سپهوند، با بیان اینکه دشمنان می خواهند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند، ادامه داد: وحدت کلمه و الگوقراردادن حقیقت انقلاب اسلامی موجب پیروزی جهان اسلام در برابر دسیسه های دشمنان خواهد شد.


وی، با اذعان به اینکه از دیگردسیسه های ازاین اختلاف ها تجزیه کشورهاست، اذعان داشت: دشمنان می خواهندکشورهای سوریه وعراق را تجزیه وکوچک نموده تا راحت تر بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.


سپهوند اظهار کرد: هوشیاری عموم مسلمانان در برابر دسیسه های دشمنان و وحدت و یکپارچگی دنیای اسلام مهمترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.


پایان پیام/
 

کد خبر 387575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha