روز قدس، نمایش حضورمقتدرانه مسلمانان در دفاع ازمظلومان فلسطین است

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: روز قدس روز نمایش وحدت امت واحد اسلام در دفاع از مظلومان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، آمده است: آزدیخواهان جهان با تاکید بر اندیشه های والای امام راحل و تبعیت و پیروی از رهنمودهای حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب مبنی بر حضور با صلابت ملتهای مسلمان در روز جهانی قدس، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

 

در ادامه آمده است: آزادیخواهان جهان نیز در ادامه حمایت همه جانبه از مبارزات آزادی بخش مردم مقاوم فلسطین، با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایت رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم می کنند.

 

درادامه این بیانیه آمده است: از مردم خداجو و همیشه در صحنه استان لرستان دعوت می شود تا در صفوفی به هم فشرده و با فریادهای ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسراییلˈ در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری حماسی و عاشورایی داشته باشند.

 

در ادامه افزوده شده است: مردم لرستان با قدوم با صلابت خود ، انزجار و خشم خود را علیه استکبار جهانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به نمایش بگذارند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 387581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha