کانون تخصصی نهج‌البلاغه در کوهبنان ایجاد می‌شود

خبرگزاری شبستان: راه‌اندازی کانون تخصصی نهج‌البلاغه در شهرستان کوهبان با توجه به کسب رتبه‌های برتر این شهرستان در مسابقات نهج‌البلاغه در دستور کار قرار می گیرد.

حجت‌الاسلام مهدی رضایی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمان از ایجاد کانون های تخصصی نهج البلاغه در شهرستان کوهبنان این استان خبر داد و به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: در حال حاضر 560 کانون فرهنگی هنری در مساجد شمال استان کرمان و 310 کانون در جنوب این استان فعالیت دارند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان کوهبنان پایگاه نهج البلاغه است و تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان این شهرستان در عرصه نهج البلاغه فعالیت داشته و مربیان مجربی نیز در این رشته مشغول به فعالیت هستند و تاکنون در این زمینه رتبه های ملی نیز کسب کرده اند بنابراین ایجاد کانون تخصصی نهج البلاغه در این شهرستان مورد توجه قرار گرفت.

  

 حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: در حال حاضر 23 کانون به صورت تخصصی در این استان فعالیت دارند و 18 کانون هم در مصلاهای نماز جمعه استان به منظور بهره‌گیری بیشتر از خدمات این کانون‌ها ایجاد شده است.

 

وی تصریح کرد: چهار خانه دیجیتال و 250 کتابخانه باز در سطح کانون‌های مساجد استان کرمان فعالیت دارند که به منظور گسترش فرهنگ مطالعه 31 کتابخانه عمومی دارای مجوز فعالیت در استان راه‌اندازی شده است‌.

    

پایان پیام/

 

 

 

 

کد خبر 387815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha