شرکت در راهپیمایی روز قدس دفع متجاوزین از قدس است

خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر حضور همگان در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس دفع حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی از قدس شریف و سرزمین مسلمانان است.

ابراهیم آقامحمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: حضور مردم در هر واقعه‌ای پارامتر اولی و اساسی است و بحث قدس نیز نه بحث جهان عرب است و نه خود ساکنین فلسطین و قدس است بلکه بحث جهان اسلامی است.

 

وی اظهار کرد: بحث قدس بحث آزادگان و کسانی است که حق زندگی برای دیگران قائل هستند، در قدس عده ای مهاجم غارتگر آمده‌اند بر ملت فلسطین و ساکنان اصلی این سرزمین را فاقد کرده‌اند و طبیعی است که روز قدس روزی است که فریاد دادهای این ملت بلند خواهد شد.

 

آقامحمدی تصریح کرد: هدف و آرمان این روز دفع تجاوز از سرزمین مردمان مظلوم و آواره فلسطین است و برگرداندن این ملت به سرزمین خودشان و بیرون کردن غاصبان است.

 

وی تاکید کرد: برای همین است که روز قدس هر چه باشکوهتر برگزار شود اثر و تاثیر آن در معادلات و جلوگیری از تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین موثرتر است و به همین دلیل روز قدس امسال باشکوهتر از هر سال باید برگزار شود.

 

وی گفت: با توجه به خاک و خون کشیدن مردم روزه دار غزه و مسلمانان فلسطین ضرورت حضور آحاد ملت مسلمان در راهپیمایی روز قدس امری مسلم است.

پایان پیام/

 

کد خبر 387987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha