جمعه 31 اردیبهشت، «دفاع مقدس» در بحرین

مردم و شیعیان کشور بحرین روز جمعه 30 اردیبهشت با نام دفاع مقدس علیه آل خلیفه قیام می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بحرین و عربستان که این روزها برای سرکوب شیعیان در بحرین با یکدیگرهم دست شده اند، از هیچ اقدام جنایتکارانه ای کوتاهی نمی کنند و مساجد و اماکن مذهبی را تخریب کرده و به زنان و کودکان تجاوز می کنند.
رسانه ها نیز بر این اقدام آنها سرپوش گذاشته و سانسور می کنند تا مبادا صدای مظلوم به گوش جهانیان برسد.
با این وجود، مردم بحرین و شیعیان برای دستیابی به اهداف خود دست از پا نکشیده و ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین، جمعه این هفته را به نام«دفاع مقدس» نامگذاری کرده و از مردم درخواست کرده اند تا دور جدید اعتراضات خود را آغاز کنند.
مناطق السنابس، کرزکان، نویدرات و دیگر مناطق بحرین خود را برای روز جمعه (30 اردیبهشت) آماده کرده اند تا در برابر قلع و قمعهای وحشی گرانه آل خلیفه ایستادگی کنند.
ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین در بیانیه ای اعلام کرده اند: در صورتی که مقامات به درخواست ما مبنی بر تغییر و اصلاحات سیاسی تن ندهند، ما در یک روز واحد یک صدا باردیگر تظاهرات خواهیم کرد.
پیش از این، صدها بحرینی مقابل قدمگاه امام زمان(عج) که از سوی نیروهای آل خلیفه و آل سعود تخریب شده بود، تظاهرات کردند و بر این اساس، شرکت نفت حدود 300 نفر از کارمندان خود را به اتهام مشارکت در تظاهرات اخراج کرد.
همچنین دادگاهی در منامه به دلیل محکوم کردن سازمان عفو بین الملل، حکم 14 بازداشت شده را به تعویق انداخت.
برخی کارشناسان پیش بینی می کنند که دور جدید تظاهرات آغاز شود و مردم با مقاومت بیشتری در برابر مقامات و قلع و قمعها ایستادگی کنند تا به حق و حقوق خود دست یابند.
مردم بحرین با وجود خفقان در کشور، امیدوارند تا با مقاومت به اهداف خود دست یافته و بازداشت شدگان آزاد شوند.
پایان پیام/

کد خبر 38802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha