کانون های مساجد استان البرز برای راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی کردند

خبرگزاری شبستان: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اعلام انزجار از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم بی گناه آن، اعلام کردند، با شکوه هرچه تمام تر در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز به مناسبت فرا رسیدن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در بیانیه ای که فتح باب آن فرمایش امام خمینی مبنی بر "روز قدس روزی است که باید به همه‌ ابرقدرت ها هشدار داد که باید دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سر جای خود بنشینید.."  آورده است: روز قدس روز حماسی حضور وحدت آفرین ملت های بیدار و آگاه اسلامی است، روزی که انسان های آزاده با اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب اسرائیل حمایت خود را از فلسطین مظلوم فریاد خواهند کرد.

 

این بیانیه می افزاید: آن چنان که مقام معظم رهبری روز قدس را روز اسلام و فریاد بیداری اسلامی و نماز وحدت و اراده امت و جامعه اسلامی در حمایت از آرمان ملت فلسطین خوانده اند، در صفوفی منسجم بار دیگر مقاومت را شرط اساسی در رسیدن به پیروزی و رهایی از استکبار اسرائیل می دانیم.

 

در این بیانیه تصریح شده است: رفتار ددمنشانه و خشونت آمیز رژیم استکباری صهیونیسم به سرگردگی آمریکای جنایت کار در ماه رمضان سال جاری، ضرورت حضور یکپارچه امت اسلامی را در راهپیمایی روز قدس بیش از پیش کرد، آنان با حمایت گروه های تکفیری، تروریستی و تندرو راحتی و آسایش را به خیال خام خود از کشورهای اسلامی گرفته اند، در حالی که تمامی این رنج ها عاملی موثر در بیداری و آگاهی روز افزون ملت های اسلامی است.

 

روز قدس، روز وحدت و یکپارچگی فریاد بر استکبار و غاصبان است، که انسانیت را، شرافت را و حریت را فدای قدرت، ثروت و امیال حیوانی خود ساخته اند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با اعلام انزجار از سیاست های استکبارطلبانه رژیم غاصب اسرائیل به ویژه آمریکای جنایت کار با لبیک به ندای امام خمینی(ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ضمن شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس در روز جمعه (3 مرداد) از ساعت 10 و 30 دقیقه از میادین تعیین شده به سمت مصلی های نماز جمعه، از امت غیور و ولایت مدار استان البرز به منظور حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت به عمل می آورد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 388170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha