" روز قدس" بزرگترین گردهمایی ضد صهیونیستی در جهان

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی با دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس بزرگترین گردهمایی ضد صهیونیستی در جهان است.

محمدجواد کولیوند، نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی در آستانه فرا رسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص اهمیت حضور حماسی مردم استان البرز در این روز گفت: بزرگترین گردهمایی ضد صهیونیستی در جهان به مناسبت روز جهانی قدس که با اراده و اشارت حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ ثبت شد، در روز جمعه (3 مرداد) برگزار می شود.

 

به گفته این مسئول، رسانه های وابسته به صهیونیسم همواره در تلاش و سعی بر پوشاندن جنایات خود علیه مردم مظلوم غزه بوده اند، در این مسیر با توجه به حجم دریافتی های خود از ایالات متحده آمریکا نیز توانسته اند، افکار جوامع بشری را از جنایات خود منحرف سازند.

 

نماینده مردم البرز، در مجلس شورای اسلامی با تامل بر حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی به غزه و بیمارستان ها و پناهگاه های عمومی توضیح داد: در شرائطی که این کشتار وحشیانه از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی اش و از سوی دیگر با بی تفاوتی کشورهای اسلامی همراه گردیده است، حضور پرشور و حماسی مردم استان ضروری است.

 

کولیوند، سعی و توکل نیروهای مقاومت را در مقابل شدت حملات جنایتکارانه صهیونیسم را ستودنی خواند و تصریح کرد: نیروهای مقاومت امروز با سعی و توکل بر نیروهای امدادی الهی و با باور به مسیری که در آن قدم گذاشته اند، درصدد حفظ آرمان های اسلامی هستند.

 

این مسئول با اشاره به بی تفاوتی کشورهای عربی نسبت به ظلم و جنایات علیه مردم فلسطین توضیح داد: معدود کشورهای عربی با وجود موج بیداری اسلامی، دچار خواب غفلت هستند و در پی سودجویی و کام جویی با همراهی صهیونیسم او را در اجرای ظلم متداومش همراهی می کنند.

 

کولیوند در پایان ابراز امیدواری کرد: به زودی جهان شاهد برگزاری جشن پیروزی مسلمانان در مسجد الاقصی و نابودی رژیم صهیونیستی، خواهد بود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 388233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha