همه ملت باید با حمایت قاطع ازفلسطین ریشه غده چرکین اسرائیل را بخشکانند

خبرگزاری شبستان: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همه ملت های منطقه باید با حمایت قاطع از مقاومت فلسطین ریشه غده چرکین اسرائیل را بخشکانند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ امروز جنایاتی که در غزه و فلسطین اتفاق می افتد باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


وی افزود: اگر سکوت کشورهای مسلمان و عرب و سازمان حقوق بشر و بین الملل در برابر کشتار و جنایات صهیونیست شکسته می شد و بی تفاوتی ها کنار می رفت مردم مظلوم سرزمین های فلسطین هم مانند سایر کشورها به زندگی عادی خود ادامه می دادند.


آصفری اظهار کرد:‌ دولت های اسلامی عرب باید سفرای خود را سرزمین های اشغالی و تل آویو فراخوانند و نسبت به اخراج سفرای این رژیم منحوس اقدام کنند.


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ رژیم صهیونیست قصد توسعه مناطق و تجاوز به خاک کشورهای دیگر را دارد که نباید سایر کشورها نسبت به این غده سرطانی بی تفاوت باشند.


وی تصریح کرد: ‌روز قدس روز اعتراض مسلمانان در برابر جنایات صهیونست است و حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی این روز به رژیم صهیونیستی نشان خواهد داد که ملت مظلوم فلسطین تنها نیستند ودر همه ملت های دنیا پشتیبان وحامی دارند.


نماینده مردم اراک در مجلس با ابراز تاسف نسبت به سکوت دولت های عربی منطقه در مقابل این جنایت ها گفت: وظیفه جنبش غیرمتعهدها و کشورهای عضو مجمع کشورهای اسلامی است که در این زمنیه اعلام موضع بکنند.


آصفری ادامه داد: امروز رسالت همه ملت های منطقه است که با مشارکت و حمایت مسئولانه در انتفاضه فلسطین فرصت تجاوز و گسترش جنایات صهیونیست ها به دیگر کشورها را ندهند و با حمایت قاطع از مقاومت فلسطین ریشه غده چرکین اسرائیل را بخشکانند.


پایان پیام/
 

کد خبر 388254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha