راهپیمایی روز قدس نمایانگر اقتدار دنیای اسلام است

خبرگزاری شبستان: دبیر مجمع نمایندگان گلستان راهپیمایی روزقدس را نمایانگر اقتدار دنیای اسلام دانست و گفت: مراجع بین المللی در جهت تامین منافع خود با سکوتشان از جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می کنند.

رحمت الله نوروزی، نماینده مردم شهرهای علی آبادکتول، مزرعه، سنگدوین و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در علی آباد کتول، از مردم همیشه درصحنه استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول جهت شرکت درتظاهرات روز قدس دعوت کرده و اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد تصاویر و اخبار جانسوزی از کشتار مسلمانان بی دفاع و مظلوم فلسطین در نوار غزه هستیم.


وی تصریح کرد: مراجع بین المللی نیز یا خود را به خواب زده اند و یا درجهت تامین منافع خود همچون آمریکا و انگلیس از جنایت وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می کنند.


نوروزی راهپیمایی بزرگ روز قدس را نمایانگر اقتدار دنیای اسلام دانست و افزود: ملت بزرگ ایران در روز قدس باردیگر با حضور پرشور خود همچون گذشته بر حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم تاکید خواهند کرد.


دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان در ادامه ابراز امیدواری کرد: بنده اطمینان دارم مردم در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه ام، همصدا با سایر هموطنان در روز قدس در خیابانها حاضر خواهند شد و فریاد مرگ براسرائیل و مرگ برآمریکا سرخواهند داد.


وی تاکید کرد: از برادران و خواهران عزیز روزه دار در شهرها و روستاهای شهرستان علی آباد کتول و جای جای استان گلستان تقاضا دارم با حضور گرم خود همچون سنوات گذشته، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنید و با حضوری پرشور، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست به جهانیان اعلام دارید.
 

پایان پیام/

کد خبر 388482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha