حضور در راهپیمایی روز قدس محکوم کردن اقدامات اسراییل است

خبرگزاری شبستان: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را ضروری دانست و ادامه داد: این حضور محکوم کردن اقدامات اسراییل و حمایت از مسلمانان غزه است.

محمد سلیمانی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور آحاد ملت در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بوده است و ملت ایران نیز بیش از 30 سال است که به این ابتکار پاسخ مثبت می دهد و مردم جهان نیز جواب این ندا را داده اند.

 

وی اظهار کرد: امسال شرایط خاصی ایجاد شده است یعنی حمله و تهاجم به غزه و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی نوعی نسل کشی است که در دنیا نظیر این نسل کشی را کمتر دیده ایم.

 

سلیمانی تاکید کرد: جنایات و اتفاقاتی که رژیم صهیونیستی این هفته ها و روزها رقم زده دل هر انسان دردمندی را به درد می آورد و قطعا با توجه به این درد مشترک وظیفه و مسئولیت جدید همگان این است که در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

 

سلیمانی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس نوعی مشت بر دهان استکبار و رژیم صهیونیستی است و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس از هر قشر و هر عقیده و دینی و سلیقه ای یعنی حمایت از مردم غزه و می تواند از تهاجمات رژیم صهیونیستی در غزه جلوگیری کند و خونریزی ها را کمتر کند.

 

سلیمانی تصریح کرد: ملت ایران این موارد را درک می کند و قطعا روز جمعه شاهد حضور عموم ملت ایران در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود.

پایان پیام/
 

کد خبر 388528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha