خروش یکپارچه مردم در روز قدس؛ تسکینی برای دل‌ های داغدار فلسطینیان

خبرگزاری شبستان:رئیس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلید امروز در پیامی به مناسبت روز قدس آورده است: فریاد بلند و خروش یکپارچه مسلمانان جهان در روز قدس، تسکینی برای دل‌ های داغدار مظلومان فلسطین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله حسین مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلید امروز در پیامی به مناسبت روز قدس آورده است: روز قدس، یادگارِ ارزشمند امام راحل عظیم‌الشّان«قدّس‌سرّه‌الشّریف» و روز اعلام برائت و انزجار از ظلم و بیداد است.

 

در ادامه این پیام آمده است: امسال جهان اسلام در شرایطی به روز شریف قدس می‌رسد که چنگال‌های رژیم غاصب صهیونیستی سهمگین‌تر از گذشته بر پیکر خونین فلسطینِ مظلوم، جراحت های بزرگی وارد کرده است و غزه بی‌پناه در ظلم و آتش اسرائیل می‌سوزد و رمضانی خونین را پشت سرگذارده است، اما خیانت ‌بارتر از این جنایت‌های وحشیانه، سکوت تاییدآمیز و مرگبار مدعیان حقوق بشر و سران ملت‌های مسلمان است که غم این مصیبت بزرگ را دوچندان می‌کند.

 

آیت الله مظاهری در این پیام آورده است: به امید خداوند، فریاد بلند و خروش یکپارچه مسلمانان جهان در روز قدس، تسکینی برای دل‌های داغدار مظلومان فلسطین خواهد بود و از این جهت شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس در شرایط حاضر نقش تعیین‌کننده‌ای در انعکاس افکار عمومی دنیای اسلام و اتّحاد مسلمانان خواهد داشت و امری لازم وضروری است.

 

در پایان این پیام آمده است: از خداوند تعالی دفع شر دشمنان اسلام خصوصا رژیم ددمنش صهیونیستی را خواستاریم.

 

پایان پیام/

کد خبر 388600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha