روز قدس، روز فریاد بغض های شکسته در گلوی کودکان و زنان غزه است

خبرگزاری شبستان: مجمع عالی بسیج جامعه زنان استان ایلام در بیانیه ای از احاد مردم همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور و ضد استکباری در روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَ الَذینَ قالوا رَبُنا اللهُ ثُم استَقاموا تَتَنَزَلُ عَلَیهِمُ المَلائکةَ الا تَخافوا ولا تَحزَنوا وابَشِروا بالجَنةِ التی کُنتُم تَوعدون( فصلت- 30 )


سنگ فرش به خون آغشته کوچه های غزه ، ارمغان حقوق بشر کاخ سیاه آمریکاست و بشریت در بهت وحیرت از این همه احقاق حق ....

آری ! سوختن چهره معصوم کودکان مظلوم غزه در آتش برافروخته صهیونیسم حق است ... !

پیکر پاره پاره جوانان بی گناه فلسطین وغزه حق است ...!
چشم خونبار مادران داغ دیده حق است ... !
غصب آب و خاک ملتی مظلوم هم حق است ... !
حقی که تنها وتنها با خط صهیونیسم نوشته و با زبان استکبار خوانده می شود ! که رمضان را عاشورا و غزه را کربلا می کند و باز تاریخ به دست فرزندان شمر ویزید و حرمله تکرار می شود .... !

ننگتان باد که دنیا از وجودتان به ستوه آمده و عرق شرم بر چهره زمین جاری گشته است.


اینک که سند بشریت به خون مظلومان غزه رنگین شده ، مجمع عالی بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) به نیابت از زنان آزاده، از همه آزادگان جهان می خواهد که بغض های شکسته در گلوی غزه را بر سر رهبران غفلت زده جهان "عرب" و سازمان بی ملل ! فریاد برآورند، باشد که این قوم بی هویت، افسار گسیخته و سرکش را که در اوهام عصر جاهلیت جا مانده است، بر جای خود بنشانند.


مگر نه اینکه اسرائیل همان فرزند نامشروع آمریکاست که به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حیاتش با یک سطل آب فنا می پذیرد ؟ پس ای آزادگان جهان ! به پا خیزید و با اشک مادران دلسوخته غزه، بسا ط ظلم را در هم بپیچید.


ای زنان وکودکان ایران اسلامی! شما که ناله مظلومان در فراسوی مرزها، خوابتان را می شکند و ایمانتان را با لبیک رهبر زمانه محک زده اید و همواره شعارتان شعور ساز عالم بوده است، بار دیگر فریاد برآرید و کاخ شیطان را بر سر رهبران کج فهمش به لرزه در آورید که شما پیروان راستین شیر زن کربلایید که خطبه آتشینش، کاخ یزید را برای همیشه تاریخ رسوا نمود.


به امید آن روز که ندای انا المهدی منجی عالم بشریت، نور امید را در دلهای خسته جان مستضعفین روشن نماید. انشاء الله.
 

پایان پیام/

کد خبر 388649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha