خروش حماسی روزه داران خراسان جنوبی در روز قدس آغاز شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم روزه دار خراسان جنوبی با حضور در صحنه بار دیگر بر آزادی قدس شریف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز (3 مرداد) همزمان با دیگر نقاط کشور از ساعت 11 در بیرجند آغاز شد و مردم روزه دار این استان با حضور خود در صحنه بر محکومیت استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کردند.


راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بیرجند از ساعت 11 امروز از میدان ابن حسام به سمت بلوار صنعت و معدن آغاز شد و در ادامه مردم با تجمع در مصلی المهدی(عج) بیرجند به سخنان استاندار خراسان جنوبی و همچنین قرائت بیانیه روز جهانی قدس گوش می دهند.


راهپیمایان بیرجندی پرچم‌های سه رنگ کشور عزیزمان ایران و همچنین پرچم کشورهای فلسطین را در دست دارند و در طول مسیر کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به 72 پایگاه جمع آوری کمک به مردم مظلوم فلسطین که به همت اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی برپا شده است؛ اهدا می کنند.


هم اکنون شعارهایی از قبیل "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا و ..." در خیابان های بیرجند طنین انداز شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 388718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha