حمایت از ملت فلسطین حمایتی اعتقادی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه کشور گفت: حمایت از ملت فلسطین حمایتی اعتقادی و ایستادگی در برابر ظالم و استکبار جهانی یک تکلیف دینی و شرعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه کشور پیش از ظهر امروز( 3 مردادماه) در مراسم راهپیمایی روز قدس اردبیل، اظهار داشت: امروز در سراسر جهان ملت های اسلامی به پا خواسته اند تا ندا و فریاد خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به گوش استکبار جهانی برسانند.


وی، با بیان اینکه شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس اعلام می کنند که فلسطین پاره ای از تن اسلام است، افزود: مردم فلسطین به خصوص غزه امتی مسلمان و مظلوم هستند و ما وظیفه خود می دانیم تا به مانند روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در روز قدس نیز با دهان روزه در صحنه حضور پیدا کرده و حمایت خود را از مظلوم اعلام کنیم.


حجت الاسلام شیرازی، با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه" روز قدس روز اسلام و روز پیامبر اسلام(ص) است"، اضافه کرد: شاید در اوایل انقلاب کسی باور نمی کرد که بعد از 35 سال در روز قدس نه تنها ملت ایران بلکه تمام ملت های آزادی خواه دنیا به صحنه بیایند و حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کنند.


نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه کشور، با یادآوری اینکه راهپیمایی روز قدس امروز نه تنها در بلاد اسلامی بلکه در قلب اروپا و آمریکا نیز در حال برگزاری است، تصریح کرد: امام راحل در سخنی زبا فرموده بود که " اگر امت های اسلامی با هم متحد شده و با وحدت علیه مقابله با اسرائیل یام کنند و هر فرد مسلمان یک لیوان آب بر سر اسرائیل بریزد به یقین اسرائیل را آب خواهد برد."


اسرائیل سگ حلقه به گوش آمریکا است


این مقام مسئول، رژیم غاصب اسرائیل را سگ حلقه به گوش آمریکا توصیف کرد و بیان داشت: امروز این رژیم منفور با بحران مشروعیت جدی روبه رو است و حرکتی که ملت عظیم ایران در 35 سال پیش اغاز کرده است، امروز امت های اسلامی را بیدار کرده و سبب شکل گیری بیداری اسلامی در جهان شده است.


وی، جنگ ها و تحولات کشورهای لبنان، سوریه، عراق و مصر را یادآور شد و گفت: اگر استکبار جهانی تصور می کند که می تواند این بیداری اسلامی را خاموش کند در اشتباه است همانطوری که وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی اعلام کرد که جنگ امروز اسرائیل در غزه برای استکبار فضاحت و افتضاحی بزرگ به بار آورده است.


سقوط و مرگ اسرائیل نزدیک است


حجت الاسلام شیرازی، تحرکات گروه داعش در منطقه را یادآور شد و تاکید کرد: ملت عراق داعش را شکست داده است و به یقین خبرهای خوبی در آینده از پیروزی ملت عراق و شکست داعش منتشر خواهد شد همان طوری که امروز دمشق در آرامش کامل به سر می برد.


نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه کشور، ریشه شکل گیری و حرکت داعش را ریشه در رژیم اسرائیل عنوان کرد و گفت: اگر گروهک یا رژیمی کوچک ترین حرکتی را علیه ایران اسلامی شکل دهد نظامیان و ملت غیور ایران اسلامی در صحنه حضور دارند و امروز موشک های دوربرد ما می تواند اسرائیل را با خاک یکسان کرده و اثری از صهیونیست به جا نذارد.


حجت الاسلام شیرازی، در پایان سخنان خود با اشاره به این نکته که قدرت ایران اسلامی روز به روز در حال افزایش است، خاطر نشان کرد: ریشه صهیونیست در سرمایه داران آمریکایی است که می خواهند برای دنیا تصمیم بگیرند ولی آنها بدانند که قدرت ملت ایران و ملت های اسلامی همراه با مقاومت و پایداری فلسطین اسرائیل را در معرض نابودی قرار داده است.


گفتنی است قرائت قطعنامه و بیانیه روز قدس پایان بخش این راهپیمایی بود و بعد از آن مردم برای حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه راهی مصلی این شهر شدند.


پایان پیام/

کد خبر 388758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha