راهپیمایی روز قدس قوت قلب مبارزان فلسطینی است

مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل با اشاره به نسل کشی در غزه، گفت: راهپیمایی روز قدس قوت قلب مبارزان فلسطینی به خصوص مردم غزه است.

رحیم انور مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل درحاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل،اظهارداشت: امروز همه انسان های ازاده با مردم مظلوم فلسطین به خصوص غزه اعلام همدردی می کنند تا آنها بدانند که در این جنگ تنها نیستند.


وی، با محکوم کردن جنایت های رژیم غاصب اسرائیل، افزود: تنها راه مقابله با این جنایت ها مقاومت در برابر آن است و این جنایت ها نه تنها از مقاومت فلسطینیان غیور نمی کاهد بلکه خشم و عزم آنها را برای نابودی و شکستن شیشه عمر اسرائیل جزم می کند.


انور، با اعلام این مطلب که ما با فریاد " مرگ بر اسرائیل" در روز قدس با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیعت کرده و حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین اعلام می داریم، گفت: تنها اتحاد و همبستگی امت اسلامی در جهان است که می تواند در برابر این جنایت ها واکنش نشان داده و آنها را محکوم کند.


مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل، اشغال 60 ساله سرزمین آزادی خواه فلسطین و ارتکاب جنایات ضدبشری از قبیل نسل کشی و منع ورود مواد غذایی و دارویی به این منطقه را یادآور شد و بیان داشت: علاوه بر این جنایت، سکوت خبری مراکز رسانه ای دنیا در مقابل این جنایت ها و عدم اقدام تاثیرگذار از سوی سازمان های بین المللی برای پایان این جنایت ها از دیگر مسائلی است که باید آنها را شرم آور دانست.


انور، در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز بر همه مسلمانان واجب است که جنایت های ضدبشری رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کرده و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام دارند، خاطر نشان کرد: امام راحل در سخنانی فرموده بودند که "روزقدس،جهانی است،و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبران است." و به همین خاطر بر ما واجب است که در این روز فریاد انزجار خود را از مستکبرین روزگار اعلام داریم.


پایان پیام/

کد خبر 388762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha