پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز قدس

خبرگزاری شبستان: استاندار خوزستان، درپیامی به مناسبت روزقدس، اعلام کرد: آنچه ازشهادت مظلومانه فرزندان فلسطین دردناک تر است غربت وتنهایی این ملت مبارز درمیان دولت هایی است که باآنها در دین، قومیت و زبان مشترکند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، در پیام دکتر عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، آمده است: این روزها صدای شیون همسران و مادران داغدار شهدای غزه و فلسطین و رؤیت پیکرهای کودکان بی گناهی که معصومانه در کفن آرمیده اند خواب راحت را بر هر غیرتمندی حرام می کند.

 

وی در این پیام می افزاید: اف بر دنیایی که در آن جوامع بشری از هر عصری آگاه تر و تواناترند اما در مقابل چنین ظلم آشکاری که نه بر یک تن که بر یک ملت و نه تنها یک بار که در طول 60 سال به طور مستمر صورت گرفته است، سکوت اختیار کرده اند.

 

وی در این پیام با بیان اینکه حمایت موذیانه دولت های غربی و مجامع جهانی و سکوت بزدلانه سران بعضی از کشورهای مسلمان سال هاست که دست رژیم صهیونیستی را در ادامه جنایاتش باز گذاشته است، عنوان کرد: آنچه از شهادت مظلومانه فرزندان فلسطین دردناک تر است غربت و تنهایی این ملت مبارز در میان دولت هایی است که با آنها در دین و نژاد و قومیت و زبان مشترک اند.

 

استاندار خوزستان، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان و حمایت جدی امام راحل عظیم الشان رحمة الله علیه و رهبر فرزانه حاضر حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی از نهضت مردم فلسطین نقطه عطفی در مسیر مبارزات مردم آن سرزمین اشغال شده علیه اسرائیل غاصب بود.

 

وی در این پیام، اذعان داشت: امام راحل(ره) راه نجات مردم فلسطین را بیداری ملت های مسلمان و حضور یکپارچه آنان در صحنه مبارزه علیه اسرائیل دانستند به همین منظور جمعه آخر ماه مبارک رمضان را که ماه مبارزه با شیطان است به عنوان روز جهانی قدس روز مبارزه با اسرائیل شیطان مجسم، اعلام فرمودند روز قدس روز اسلام است.

 

دکتر مقتدایی، ادامه داد: روز قدس از دیدگاه امام راحل، روز برآمدن امواج خروشان ملت های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم است و روزی است که چشمان مردان و زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطین به حمایت شما مردم دلاور ایران و سایر ملت های مسلمان دوخته شده است.

 

وی در پایان، تاکید کرد: آحاد مردم خوزستان و عشایر غیور استان با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس امسال، عزم راسخ ملت بزرگ ایران را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به منصه ظهور می رسانند.

 

پایان پیام/



 

کد خبر 388777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha