حضور بیش از یک هزار نفر در چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی

خبرگزاری شبستان: دبیراجرایی چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی، از شرکت پرشور یک هزار و 200 نفر از علاقمندان جشنواره کشوری کتابخوانی رضوی در استان البرز خبر داد.

علی ادیب، دبیر اجرایی چهارمین جشنوراه نهضت کتابخوانی رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص شرکت کنندگان این جشنواره گفت: چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی در استان البرز با حضور پرشور علاقمندان به مکتب رضوی تا به امروز، رو به رو بوده است.

 

ادیب با بیان این مطلب که از زمان آغاز جشنواره تا به امروز، یک‌هزار و 200نفر با ارسال پاسخ نامه در این جشنواره حضور یافته اند، اظهار کرد: سال جاری چهارمین دوره برپایی جشنواره کتابخوانی رضوی در استان البرز است، که با استقبال بسیار مطلوب علاقمندان این بخش از جشنواره همراه بوده است.

 

این مسئول افزود: کتاب "حکمت‌های رضوی" به سفارش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به‌عنوان کتاب این جشنواره انتخاب و به فارسی روان ترجمه و با استفاده از پایگاه اینترنتی این اداره‌کل در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

 

وی توضیح داد: این کتاب بیانگر سیره عملی رفتار و منش امام رضا(ع) است، که به شکلی شیوا و قابل درک ترجمه شده است و محور نهضت کتابخوانی جشنواره رضوی در این استان قرار گرفته است.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی خاطرنشان کرد: به منظور حضور در این جشنواره علاقمندان می توانند، تا 25 مرداد ماه سال‌جاری نسبت به تهیه و ارسال پاسخ‌نامه کتاب این جشنواره اقدام و در جشنواره شرکت کنند.

 

گفتنی است، قرعه‌کشی جشنواره کتابخوانی رضوی ، روز پنجم شهریور ماه سال‌جاری برگزار و به برگزیدگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 388974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha