صدور انقلاب اسلامی در فضای بیداری اسلامی

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت:انتشارات بین‌المللی‌ الهدی در فضای بیداری اسلامی باید تجربیات انقلاب اسلامی را تدوین و به جهان اسلام عرضه کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر خرمشاد در مراسم معارفه مدیرعامل انتشارات بین‌المللی الهدی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی نتیجه 8 سال ایستادگی مردم ایران در جنگ تحمیلی و حاصل خون شهدا است، گفت: کشورهای منطقه شرایط سال 57 انقلاب اسلامی ایران را دارند، با این تفاوت که مردم ایران در سال 1357 تجربه‌ای که از آن استفاده کنند را در اختیار نداشتند، اما امروز این امکان برای جهان اسلام وجود دارد که از تجربیات انقلاب اسلامی استفاده و به ایران اسلامی تکیه کند.
دکتر خرمشاد با تصریح اینکه نیازهای امروز جهان اسلام نیاز فکری است، افزود: انتشارات بین‌المللی الهدی در فضای بیداری اسلامی باید تجربیات انقلاب اسلامی را تدوین یا آنچه که در ایران پیشتر تدوین شده را ساماندهی و به جهان اسلام عرضه کند.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های مهم انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، یکی دیگر از ماموریت‌های انتشارات بین‌المللی الهدی را معرفی ایران امروز دانست و افزود: درکنار معرفی دستاوردهای ایران امروز با توجه به تبلیغات منفی در مورد تشیع، حضور قرآنی و انتشار قرآن به زبان‌های مختلف می‌تواند این تبلیغات را خنثی ‌و فضا را تلطیف کند.
بنابر گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دکتر خرمشاد با تقدیر از زحمات علی مددی، مدیرعامل سابق انتشارات بین‌المللی الهدی یکی از کارهای ماندگار در دوره مدیریت وی را انتشار قانون اساسی به 40 زبان زنده دنیا دانست و گفت: در دوره مدیریت جدید باید در خصوص باز نشر و توزیع گسترده تر و هدفمندتر این اثر ارزشمند اقدامات موثرتری صورت پذیرد.
متولیان، دانشجوی دکترای فلسفه علم است که در کارنامه مدیریت خود معاونت مناطق و همچنین فرهنگی سازمان فرهنگی،هنری شهرداری تهران و مدیریت انتشارات مؤسسه همشهری را دارد.
پایان پیام/

کد خبر 38906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha