همایش خادمین و خیرین ستاد عتبات عالیات شهرستان اراک برگزار شد

خبرگزاری شبستان: همایش خادمین و خیرین ستاد عتبات عالیات شهرستان اراک و تقدیر از خادمین (4 مرداد) در سالن مجتمع ماشین سازی اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک مهندس مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری و رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در این همایش که شامگاه گذشته بعد از اقامه نماز و ضیافت افطار توسط یکی از خیرین برگزار شد، ضمن تشکر از عوامل اجرایی و دست اندرکاران این همایش گفت: خادمی اهل بیت (ع) یک افتخار و ارثی بوده است که از بزرگان و نیاکانمان به ما منتقل شده است.
 

وی با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از برکت اهل بیت (ع)، امام حسین (ع) و خاندان مطهرش ایشان است، ادامه داد: دشمن با آگاهی از این موضوع مذهب ، دین و اماکن مقدس اهل بیت (ع) را هدف قرار داده و در طول تاریخ این دشمنی و تخریب قبور ائمه اطهار (ع) بارها تکرار شده است.

 

زندیه وکیلی با اشاره به این توطئه ها و تخریب ها گفت:با حضور و مشارکت مردم مومن و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در هر بار زیباتر از قبل این اماکن مقدس ساخته شده اند و دشمن باید بداند که این عشق به اهل بیت (ع) هیچ گاه از دل شیعیان فروکش نخواهد کرد و از این اماکن مقدسه حفاظت و حراست می کنند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در ادامه به ارایه گزارشی از فعالیت های این ستاد در عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به جز ساخت باب الرأس الشریف، تأمین ستون های سنگی یکی از طبقات صحن حضرت زهرا(س) که در جوار حرم علوی در حال احداث است و بزرگترین بنا در جهان اسلام بعد از مسجدالحرام و مسجدالنبی است، به این استان واگذار شده که توسط معدن داران، صنایع سنگ و مردم خیّر شهرستان محلات حدود 5000 تن سنگ تراورتن اهدا می شود.

 

این مقام مسئول از رایزنی با ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در خصوص جذب پروژه های جدید برای این استان خبر دادند و گفت: پس از نهایی شدن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

گفتنی است، در پایان از مبینا فراهانی خردسال ترین خادم واحد خواهران ستاد شهرستان اراک با اهدای جایزه تقدیر شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 389345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha