مراسم تجلیل از مبلغین رمضان در علی آباد کتول برگزار شد

خبرگزاری شبستان: به منظور ارج نهادن به زحمات مبلغین ماه مبارک رمضان شب گذشته (5 مرداد) در مراسمی از تمامی مبلغین شهرها و روستاهای شهرستان علی آباد کتول تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از علی آباد کتول، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آباد کتول، شب گذشته (5 مرداد) در مراسم تجلیل از مبلغین نماز شهرستان علی آباد کتول، ضمن تقدیر از تلاش یک ماهه مبلغین، گفت: تبلیغ در دین مبین اسلام، حضور در مساجد و قرار گرفتن در میان مردم روزه دار ارزش والایی از نظر معنوی در پیشگاه خداوند متعال دارد.


وی خطاب به مبلغان اظهار داشت: این تلاش شما در جهت تبیین اصول اسلام، گسترش فرهنگ قرآن و ائمه اطهار(ع) در پیشگاه خداوند متعال بی اجر نخواهد ماند.


حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه مبلغان با حضور در مساجد برای ترویج و گسترش مذهب در بین مردم تلاش می‌کنند، اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها جذب جوانان به فرهنگ اهل بیت(ع) است و مبلغان اعزامی در این ماه در زمینه های سنتی، فرهنگی، مذهبی، منبر، خطابه، نماز جماعت، حلقه‌های معرفت و کلاس‌های تفاسیر و تبلیغ چهره به چهره در مساجد فعالیت کرده اند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آباد کتول گفت: عبودیت و پرستش خداوند بلند مرتبه، بالاترین مقام انسانیت به حساب می ‏آید که در ماه مبارک رمضان موقعیت مناسبی برای این امر حاصل می شود.


وی تاکید کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی، عبادت و بندگی خداست چرا که در این ماه، زمینه خودسازی برای انسان فراهم است و از اول ماه مبارک رمضان، درهای رحمت پروردگار به روی بندگانش گشوده می‏شود و تا پایان ماه بسته نخواهد شد و نورانیت و صفای خاصی در قلب و روح انسانها است و وسوسه‏ های شیطانی و هوس‏های سرکش نفسانی در این ماه سرکوب می ‏شود.


گفتنی است، در پایان این مراسم از تمامی مبلغین رمضان در شهرستان علی آباد کتول با اهدای کتاب و هدایای ارزشمندی تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 389546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha