دومین دوره تربیت مربی نهج البلاغه در استان اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل از برگزاری دومین دوره تربیت مربی نهج البلاغه در 2 سطح مقدماتی و عالی با ارائه مدرک معتبر از بنیاد نهج البلاغه کشور خبر داد.

رحیم انور، مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اعلام این خبر، اظهار داشت: مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره 11 مردادماه لغایت 6 شهریورماه است.


وی، با بیان اینکه آزمون ورودی این دوره در 14 شهریورماه سالجاری برگزار خواهد شد، افزود: علاقمندان می توانند جهت دریافت و مطالعه دفترچه راهنما به نشانی اینترنتیwww.bnda.ir مراجعه و برای ثبت نام به دفتر بنیاد واقع در طبقه همکف کتابخانه مرکزی اردبیل مراجعه کنند در ضمن علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 5520741 تماس حاصل فرمایند.


مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل، ادامه داد: پذیرفته شدگان در آزمون ورودی بعد از سپری کردن کلاس های دوره مقدماتی به طول یک ترم، در آزمون پایان دوره شرکت و نفرات حائز شرایط در این آزمون، به دوره عالی راه پیدا خواهند کرد.


انور، با اعلام اینکه نخستین دوره تربیت مربی نهج البلاغه در استان اردبیل با برگزاری آزمون ورودی در آبان ماه سال 92 شروع شد، اضافه کرد: این بنیاد با برگزاری دوره آموزش نهج البلاغه و پرورش نیروهای متخصص، متعهد و آشنا به نهج البلاغه به نشر و گسترش فرهنگ علوی در بین مردم همت می کند.


مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل، در پایان سخنان خود طول دوره مقدماتی تربیت مربی نهج البلاغه را چهار ماه در قالب 180 ساعت بیان کرد و گفت: این دوره در 2 گروه بانوان و آقایان اجرا خواهد شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 389595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha