اقامه نماز عید فطر در مساجد و اماکن متبرکه قزوین

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: نماز عید فطر در مصلاها، مساجد، حسینیه ها و اماکن متبرکه استان برگزار می شود.<BR>

حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: یکی از برنامه هایی که در پایان ماه مبارک رمضان صورت می گیرد، اقامه نماز عید سعید فطر است که یک عبادت مستحبی محسوب می شود.
 

وی ادامه داد: نماز عید سعید فطر در استان قزوین در مصلاهای استان توسط ائمه جمعه اقامه می شود و در سایر مساجد، حسینیه ها و اماکن متبرکه نیز این نماز توسط روحانیون و مبلغان اعزامی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.
 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری یک هزار و 262 روحانی و مُبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شدند که این افراد در صبح روز عید سعید فطر در محل تبلیغی خود، نماز عید فطر را اقامه خواهند کرد.
 

وی عنوان کرد: نماز عید فطر یکی از اعمال مستحبی است که شرکت در آن ثواب بسیاری دارد و به ویژه در دعای قنوت آن، خواسته های باقی مانده یک روزه دار از خداوند متعال بیان می شود.
 

حجت الاسلام نظری یادآور شد: با توجه به اجر و پاداش این نماز امیدواریم هموطنان مان در نماز عید سعید فطر شرکت کرده و در پایان ماه مبارک رمضان، عیدی خود را از خداوند متعال دریافت کنند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 389684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha