آغاز فعالیت 70 پایگاه مشاوره با اعلام نتایج کنکور سراسری

خبرگزاری شبستان: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با اعلام نتایج کنکور سراسری 70 پایگاه آموزش و پرورش شهر تهران برای مشاوره به داوطلبان فعالیت خود را شروع می کنند.

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان از راه اندازی پایگاه های مشاوره برای انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه خبر داد و گفت: همه ساله در ایام اعلام نتایج کنکور مؤسسات و مراکز غیرمجاز به صورت قارچ گونه رشد می کنند.

 

وی افزود: این مراکز غیرمجاز با تبلیغات غیرقانونی سعی در جذب دانش آموزان شرکت کننده در آزمون سراسری و خانواده های آنان دارند و در مقابل مبالغ غیرمتعارف را مطالبه می کنند و با توجه به اینکه افراد مشغول در این مراکز تخصص لازم و اطلاعات جامع را دارا نیستند با مشاوره اشتباه بزرگترین آسیب را به آینده شرکت کنندگان در کنکور وارد می کنند که گاهی این لطمه ها جبران ناپذیر است.

 

ثقفی تاکید کرد: والدین و دانش آموزان باید به مراکز و پایگاه های مجوزدار مراجعه کنند، بنابراین اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برای کمک به دانش آموزان و والدین آنان و پیشگیری از سوءاستفاده افراد و مؤسسات غیرمجاز، پایگاه های مشاوره و مؤسسات آموزش عالی راه اندازی شده است.

 

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: این پایگاه ها که همزمان با اعلام نتایج کنکور فعالیت خود را آغاز می کنند از بیش از 150 نفر زبده ترین مشاوران آموزش و پرورش شهر تهران که آموزش های لازم را دیده اند و بر اساس جدیدترین اطلاعات کد رشته ها و دانشگاه ها به داوطلبان مشاوره می دهند.

 

به گفته ثقفی، 70 پایگاه مشاوره در سطح مناطق 19گانه شهر تهران راه اندازی شده است.

 

وی با بیان اینکه مبلغ ارایه خدمات این پایگاه ها حدود 50 هزار تومان است، تصریح کرد: برای خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و فرهنگیان تخفیف ویژه با 50 درصد در نظر گرفته شده است.

 

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: آدرس و تلفن تماس پایگاه های مشاوره در سایت آموزش و پرورش شهر تهران قابل مشاهده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 390058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha