فرهنگ قرآنی زیستن در جامعه تبیین شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: فرهنگ قرآنی زیستن و حرکت در مسیر این کتاب نورانی باید در جامعه تبیین شود.

سید بهرام نجفی زاده، مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این دوره از مسابقات همزمان با هفته مهارت در بین کارکنان این آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی برگزار شد.


وی با اشاره به آثار و برکات بیشمار مادی و معنوی قرآن کریم در زندگی انسان بیان کرد: قرآن راه سعادت و نجات بشریت ازگمراهی و تاریکی است و همگان باید به آن تمسک جویند.


نجفی زاده هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد همدلی و صمیمیت بیشتر بین کارکنان و انس هر چه بیشتر با قرآن کریم دانست و بیان کرد: همه افراد جامعه باید فرهنگ قرآنی زیستن را فرا گرفته و آن را در جامعه تبیین کنند.


وی با اشاره به راه یابی برگزیدگان مرحله استانی به مسابقات کشوری گفت: حمید نادری در بخش صوت لحن، سید جواد نظام ابادی و اکرم رحمانی در بخش ترجمه و مفاهیم سوره حجرات، نگار پاپی و علیرضا عبدالحسینی در بخش حفظ جزء سی ام نوجوانان، لیلا سرلک دربخش حفظ جزء دوم در رده فرزندان کارکنان و حمید مسعودی و مریم فرح بخت نیز در بخش ترتیل راه یافتگان به مرحله کشوری هستند.
 

مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی اضافه کرد: دربخش اذان نیز محسن عسگری و یاسر کریم پور توانستند عنوان های برتر را از آن خود کنند.


وی ضمن تقدیر از حضور پرشور کارکنان این مرکز آموزشی افزود: امید است این عزیزان همواره قرآن را چراغ راه و هدایتگر خود قرار داده و در آینده نیز شاهد حضور گسترده تر افراد در این مسابقات باشیم.


پایان پیام/

کد خبر 391022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha