اوقات فراغت؛ بهترین فرصت مهارت آموزی

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدو نشهر با تاکید بر اهمیت مقوله اوقات فراغت گفت: اوقات فراغت؛ بهترین فرصت مهارت آموزی است.

نور محمد رحیمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدنشهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: 35 کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان فعال است که از این تعداد 30 کانون در  روستاها و پنج کانون در شهرهای فریدونشهر و برف انبار فعالیت دارند.

وی با تاکید بر افزایش کانون های فرهنگی هنری مساجد در روستاها افزود: با برپایی کانون در مناطق روستایی و محروم می توان ضمن شناسایی استعداد نوجوانان و جوانان روستایی، آنها را در مسیر صحیح پیشرفت راهنمایی کرد.

رحیمی با بیان اینکه دشمنان می خواهند نوجوانان و جوانان ما را از ارزش های دینی و الهی جدا کنند، افزود: با راه اندازی کانون های فرهنگی هنری مساجد و ارائه برنامه های مناسب و مورد نیاز گروه مخاطب می توان آنها را از گزند دشمنان مصون ساخت.

وی با اشاره به کتابخانه های مساجد این شهرستان ادامه داد: کتابخانه‌های مساجد این شهرستان مجهز به کتب دانشگاهی و پیش دانشگاهی برای دانش‌آموزان و همچنین کتب علمی، مذهبی و روانشناسی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر با تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت و اینکه اوقات فراغت، بهترین زمان مهارت آموزی است، افزود: در تابستان امسال در کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان کلاس های آموزشی در رشته های قرآن، گلسازی، هنرهای تجسمی، نقاشی، سیاه قلم و خطاطی برگزار شد که اختتامیه این کلاس ها در هفته آخر شهریور برگزار می شود.

رحیمی افزود: در مقوله اوقات فراغت تلاش کرده ایم تا ضمن آموزش به اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، مقوله های اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را نیز برای آنها تبیین کنیم.

پایان پیام/
 

کد خبر 391059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha