تشکیل کانون فعالان رسانه در صومعه‌سرا

خبرگزاری شبستان:رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا از تشکیل کانون خبرنگاران صومعه‌سرا به زودی به صورت رسمی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا ظهر امروز(15 مرداد) در همایش گرامیداشت روز خبرنگار در این شهر، اظهار کرد: روز خبرنگار را به خبرنگارانی که در مسیر حقیقت قلم می‌زنند تبریک می‌گوییم.


وی پیامبران را نخستین خبرنگاران دانست و افزود: پیامبران از عالم الهی برای ما خبر آورده‌اند و بسیار دقیق رسالت خود را انجام داده‌اند.


رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا گفت: در فرهنگ دینی و مذهبی ما از بزرگترین خبرنگاران حضرت زینب(س) است که اگر رسالت خود را به خوبی انجام نمی‌داد امروز عاشورا اینگونه برای همگان آشکارا و هویدا نبود.


رزمگیر با بیان اینکه کانون خبرنگاران صومعه‌سرا به زودی به صورت رسمی در شهرستان تشکیل می‌شود، تصریح کرد: در کانون فعالان رسانه‌ای خبرنگاران با انتخاب یک نماینده از خود به عنوان رئیس کانون مشکلات و معضلات این عرصه را به گوش مسئولان می‌رسانند.


وی خاطرنشان کرد: آیه نون و القلم بحث رسالت خبری را به خوبی و روشنی بیان می‌کند و در این آیه اهمیت قلم گفته شده است.


رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا تاکید کرد: خبرنگاران باید قلم خود را رو به سوی صداقت ببرند و به مردم کمک کزده که حقوق خود را مطالبه کنند.


رزمگیر اظهار کرد: خبرنگاران در قدم اول باید دقت را زمینه کار خود کنند تا با نگاشتن خبرهای نادرست افراد را زیر سوال نبرند.


وی افزود: رسانه چشم بیدار جامعه است و اگر رسانه بیدار باشد می‌تواند در مسیر عدل به جامعه کمک کند.
 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا گفت: رسالت خبرنگاری از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.


پایان پیام/
 

کد خبر 391263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha