اولین یادمان استاد لاری پور در استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: اولین یادمان استاد حسین لاری پور از اساتید برجسته نقاش و شاعر پیشکسوت استان یزد با عنوان آینه دار خیال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، اولین یادمان استاد حسین لاری پور از اساتید برجسته نقاش و شاعر پیشکسوت استان یزد با عنوان آینه دار خیال عصر امروز (15 مرداد) با حضور هنرمندان و هنردوستان استان در محل تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.


دکتر محمد علی طالبی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم برگزاری اینگونه یادواره ها را فرصتی برای تذکر به خود دانست و گفت: در اینگون یادواره ها باید سجایای اخلاقی هنرمندان و بزرگان را بشناسیم و آن را در سطح جامعه و در درون خود ترویج دهیم.


وی از استاد لاری پور به عنوان استاد برجسته هنری، ادبی، انسانی و اخلاقی یاد کرد و اظهار داشت: ارتباط موثر با نسل جوان و انتقال تجربیات خود به جوانان از خصوصیات برجسته این هنرمند برجسته بود.


طالبی انظباط، وقت شناسی، نظم و احترام به هنمندان و جوانان، اعتقاد به کار گروهی در زمینه های مختلف را از دیگر خصوصیات برجسته استاد لاری پور دانست.


وی با بیان اینکه امثال استاد لاری پور در جامعه ما زیاد هستند، گفت: باید نهایت بهره را از حضور این اساتید برجسته ببریم و با وجود چنین چهره های ارزشمندی عرصه هنر را انسانی تر و اخلاقی تر کنیم.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: استان یزد باید حرف های زیادی برای گفتن در عرصه هنر داشته باشد.

 

وی در پایان از تمام برگزار کنندگان این همایش تقدیر و تشکر کرد.


شعرخوانی، ، پخش کلیپ، خاطره گویی و... از دیگر برنامه های این مراسم بود.


استاد حسین لاری پور از اساتید برجسته نقاش و شاعر پیشکسوت استان یزد بود که 6 مرداد سال گذشته در سن 72 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و جامعه هنری استان را به سوگ نشاند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 391300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha