حمایت از زنجیره تولید در اولویت برنامه های بانک کشاورزی کردستان است

خبرگزاری شبستان: مدیرشعب بانک کشاورزی استان کردستان، با اشاره به فعالیت های این بانک در چرخه اقتصاد گفت: حمایت از زنجیره تولید در اولویت برنامه های بانک کشاورزی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، اسعد فهیمی، مدیرشعب بانک کشاورزی استان کردستان، امروز(16مرداد) در نشستی با خبرنگاران استان در سنندج گفت: بانک کشاورزی همواره به عنوان یکی از چرخه های توسعه اقتصادی کشور تلاش کرده و می کند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی و افزایش دانش کارکنان از برنامه های کلان بانک کشاورزی است، عنوان کرد: خوشبختانه سرمایه انسانی در این بانک از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

وی حمایت از زنجیره تولید را یکی از برنامه های بانک کشاورزی استان در سال جاری خواند و اظهارداشت: راه اندازی و حمایت از طرح های راکد و نیمه تمام نیز از دیگر برنامه های بانک در سال جاری است.

مدیرشعب بانک کشاورزی استان کردستان ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه 798 میلیارد ریال در قالب چهار هزار و 507 فقره تسهیلات در اختیار متقاضیان استان از سوی بانک کشاورزی قرار گرفته است.

فهیمی بیان داشت: از ابتدای آغاز طرح توسعه بخش کشاورزی تاکنون چهار هزار و 51 فقره تسهیلات به مبلغ یک هزار و 792 میلیارد ریال به کشاورزان و متقاضیان استان پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: در چهارماهه نخست امسال میزان تسهیلات پرداخت شده از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی 130 میلیارد ریال بوده است.

وی بر پرداخت معوقات بانک از سوی بدهکاران بانک کشاورزی استان تاکید کرد و افزود: در صورتی که بدهکاران بانک کشاورزی استان اقدام پرداخت معوقات و قسط های خود کنند میزان جریمه دیرکرد آنها بخشیده خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 391439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha