بیداری ملت های اسلامی معادلات دشمنان را در منطقه بر هم زده است

فرماندار شهرستان سقز، موج بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه را باعث بر هم زدن معادلات دشمنان و خنثی نمودن توطئه های آنان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، کریم افشاریان، امروز(27اردیبهشت) در جلسه کمیته حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین در شهرستان سقز به موج بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: خشم جهان استکبار از موج بیداری اسلامی نشان دهنده توفیق این انقلاب‌های مردمی و راه صحیح این خیزش‌ها است.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با اندیشه دینی و اسلامی به وجود آمد و اکنون این انقلاب موجب بیداری ملت های اسلامی و شکست تمامی توطئه های دشمنان شده است.

 

فرماندار سقز در ادامه افزود: امروز تحولات منطقه به نفع مردم فلسطین در حال شکل گیری است و می‌توان گفت خیزش دوم اسلامی منطقه را فرا گرفته و این بیداری اسلامی معادلات دشمنان را در منطقه بر هم زده است.

 

افشاریان، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یکی از وظایف اساسی مسئولان دانست و اظهارداشت: کمک به مردم مسلمان وظیفه‌ای همگانی است و باید در این راستا تلاش کنیم.

 

فرماندار شهرستان سقز در ادامه سخنان خود بر برنامه‌ریزی مسئولان ادارات این شهرستان در راستای کمک به مردم مسلمان فلسطین تاکید کرد و خواستار هماهنگی ادارات در این زمینه شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 39195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha