وقت اذان و نماز چهره شهر و اماکن عمومی تغییر کند

خبرگزاری شبستان: فرماندار اصفهان در جلسه مسئولان ستاد اقامه نماز استان و شهرستان اصفهان گفت: وقت اذان و نماز چهره شهر و اماکن عمومی تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل الله کفیل، فرماندار اصفهان در جلسه مسئولان ستاد اقامه نماز استان و شهرستان با تاکید بر ترویج و گسترش فرهنگ نماز در جامعه گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که وقت اذان و نماز چهره شهر و اماکن عمومی تغییر کند و نماز جماعت باشور و نشاط و با حضور پررنگ همه اقشار مردم برگزار شود.

 

وی با ابراز خرسندی از وضعیت برگزاری نماز جماعت در اداره ها، از مسئولان ستاد خواست با ارائه طرح های کارشناسی شده و با آسیب شناسی در این زمینه نسبت به ترویج فرهنگ نماز در شهر به ویژه اماکن عمومی نظیر بازار و پاساژها اقدام نمایند.

 

کفیل، بر ایجاد فضای با نشاط در جامعه و شرایطی مطلوب در شأن شهر اصفهان تاکید کرد و افزود: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال فرهنگ نامگذاری شده باید ترویج و اشاعه فرهنگ نماز در سطح جامعه و شهر مورد توجه قرار گیرد.

 

فرماندار اصفهان از تشکیل و برگزاری منظم جلسه های ستاد اقامه نماز شهرستان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با فعال تر کردن این ستاد و تشکیل ستاد اقامه نماز در بخش های شش گانه شهرستان و همچنین هدف گذاری در عمومی کردن موضوع اقامه نماز در سطح شهر با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و همچنین کسبه متدین و با فرهنگ اصفهان و با ارائه راهکارهای کارشناسی شده شاهد جایگاه واقعی نماز در شهر فرهنگی دینی اصفهان باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 392377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha